(februar) Wee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Diana...

Så skal jeg sgu giftes d. 23 maj når Lucas skal døbes det er kun vores forældre der ved det, så midt i dåbsfesten kommer borgmesteren for at vie os det bliver da lidt sjovt at se hvad de andre siger Vi skal giftes igen om nogen år i kirke når vi har fået sparet sammen, men lige nu gifter vi os for at sikre hinanden og for at glæde min gamle morfar som jeg desværre ikke tror lever så længe endnu. så vi gifter os til Lucas dåbs fest.

Jeg glæder mig bare SÅ meget jeg tror bare det bliver en super god dag

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Så skal jeg sgu giftes d. 23 maj når Lucas skal døbes det er kun vores forældre der ved det, så midt i dåbsfesten kommer borgmesteren for at vie os det bliver da lidt sjovt at se hvad de andre siger Vi skal giftes igen om nogen år i kirke når vi har fået sparet sammen, men lige nu gifter vi os for at sikre hinanden og for at glæde min gamle morfar som jeg desværre ikke tror lever så længe endnu. så vi gifter os til Lucas dåbs fest.

Jeg glæder mig bare SÅ meget jeg tror bare det bliver en super god dag

Knus Diana

Ih det lyder rigtigt hyggeligt Tillykke søde ...

Anmeld

30. april 2009

Muffinmus

Ih hvor fedt:-)
De bliver nok RIGTIGT overraskede!
Et have bryllup kan varmt anbefales i stedet for kirken i øvrigt

Anmeld

1. maj 2009

finkedinke

Tillykke med brylluppet.

hvorfor vil i vente med kirkebryllup til i får sparet sammen? Drømmer i om en fest så stor at det kræver lotto-gevinst?? fortæl, fortæl...

Vi var så heldige at få betalt en stor del af vores bryllup, vi blev gift i kirke, o gholdt vores fest i nogle meget flotte lokaler hos frimurerne.
Hvis jeg skulle gøre det igen og slet ikke skele til økonomi ville jeg giftes i vores have og invitere alle dem vi allerede kender, vores naboer og dem jeg gerne ville lære at kende

Om om 4½ år har vi kobberbryllup, vildt!! måske skulle vi gøre alvor af tanken og holde have-fest denne gang. Og måske skulle jeg begynde at spille lotto - opsparing er udelukket så længe jeg er på barsel

Berith

Anmeld

4. maj 2009

Diana...

finkedinke skriver:

Tillykke med brylluppet.

hvorfor vil i vente med kirkebryllup til i får sparet sammen? Drømmer i om en fest så stor at det kræver lotto-gevinst?? fortæl, fortæl...

Vi var så heldige at få betalt en stor del af vores bryllup, vi blev gift i kirke, o gholdt vores fest i nogle meget flotte lokaler hos frimurerne.
Hvis jeg skulle gøre det igen og slet ikke skele til økonomi ville jeg giftes i vores have og invitere alle dem vi allerede kender, vores naboer og dem jeg gerne ville lære at kende

Om om 4½ år har vi kobberbryllup, vildt!! måske skulle vi gøre alvor af tanken og holde have-fest denne gang. Og måske skulle jeg begynde at spille lotto - opsparing er udelukket så længe jeg er på barsel

Berith

Ja fordi vi ikke har råd til det pga af hus byggerri men så tager vi et kirke bryllup om nogen år. åhh ja det må i gør så du får den fest du ønsker

Anmeld

4. maj 2009

Diana...

MariaE skriver:

Ih hvor fedt:-)
De bliver nok RIGTIGT overraskede!
Et have bryllup kan varmt anbefales i stedet for kirken i øvrigt

Ja det har vi faktisk snakket om

Anmeld

4. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
TILLYKKE det er da bare fantastisk. Spændende hvad jeres gæster siger Jeg glæder mig til, at hører mere når prinsen er blevet døbt og i er blevet rette giftefolk

Anmeld

5. maj 2009

nilletøz

TILLYKKE.. Bare det var mig....

Det blir sjovt at høre hvordan jeres gæster reagede på det.. *GG*

Endnu en gang tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.