Den spræller...! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

FruK

Ih, hvor skønt... jeg har lige været til scanning, bare en ekstra omgang, som scannings-damen gav, fordi hun er sød.

Jeg havde slet ikke tænkt over, at man ville kunne se, at den bevægede dig denne gang - men det skal jeg da love for, at den gjorde. )

Den er vokset fra 2,5 cm d. 11/6 til 4,6 cm i dag. Fine arme og ben har den fået - og den boksede og sparkede løs!! ))

Fantastisk at se!! Desværre kunne min mand ike komme med, men jeg har sendt et billede til ham.

Damen mener at jeg er 11+1 i dag.

Har I andre været til scanning - eller hvornår skal I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Lenea

Ej hvor hyggeligt

Glæder mig så meget til det bliver vores tur. Vi skal dog vente til d. 10 juli...

Anmeld

20. juni 2012

LHS

Hvor skønt.

Vi var til scanning i uge 8, men der var ikke meget andet at se end et fantastisk hjertebank Lige nu gåt vi og venter på brev fra sygehuset om tid til NF. kan næsten ikke vente

Anmeld

20. juni 2012

FruK

Ja, det er altså så fantastisk at se. 

Vi skal til NF-scanning i næste uge, d. 28., så der er ikke længe til! 

Anmeld

20. juni 2012

Missq4

ej hvor godt jeg har bestilt tid til på fredag men vi skal selv betale min læge ville ikke henvise mig selv om der er risiko for at der er to og at vi ikke ved hvor langt jeg er henne sådan 100 % så jeg har valt selv at betale for det så der kan komme lidt ro på

Anmeld

20. juni 2012

FruK

Uh, spændende at se hvor mange der er så! 

Anmeld

20. juni 2012

Missq4

FruK skriver:

Uh, spændende at se hvor mange der er så! 

ja men håber nu kun på en men er der to tager vi det med os men det gør ikke noget hvis der ikke er

Anmeld

21. juni 2012

LHS

Wee, så kom brevet til NF. Det er næste fredag, d. 29. juni. Uha hvor jeg glæder mig

Anmeld

21. juni 2012

FruK

LHS skriver:

Wee, så kom brevet til NF. Det er næste fredag, d. 29. juni. Uha hvor jeg glæder mig

Spændende!!!

Jeg glæder mig godt nok også til torsdag - også fordi vi fortæller det til min søn efter NF, hvis alt ser fint ud.

Anmeld

21. juni 2012

FamilenStorm

FruK skriver:

Ih, hvor skønt... jeg har lige været til scanning, bare en ekstra omgang, som scannings-damen gav, fordi hun er sød.

Jeg havde slet ikke tænkt over, at man ville kunne se, at den bevægede dig denne gang - men det skal jeg da love for, at den gjorde. )

Den er vokset fra 2,5 cm d. 11/6 til 4,6 cm i dag. Fine arme og ben har den fået - og den boksede og sparkede løs!! ))

Fantastisk at se!! Desværre kunne min mand ike komme med, men jeg har sendt et billede til ham.

Damen mener at jeg er 11+1 i dag.

Har I andre været til scanning - eller hvornår skal I?

Hvor dejligt... VI var til terminsscanning da jeg var 9+ uger henne.. Så fedt at se den lille blyp plaske rundt.. Var faktisk lige der at det lige gik op for mig at den var god nok..

Vi skal til NF i morgen der er jeg 12+3 Glæder mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.