11 Dage overe tid ;( Hjæææp!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

AAS

den sidste uge til to, har jeg haft tiltagende kvalme næsten hver dag, jeg har muren, prikken, stikken og niv i underlivet. de sidste par dage har det været næsten umuligt at gennemføre mit arbejde

jeg er såååå træt hele tiden at jeg føler jeg kunne stå op og sove. og så skal jeg tisse konstant. (test for infektion er negativ)

jeg er så følsom og tuder over ingenting i øjeblikket.

jeg har ingen tegn på mens er på vej, plejer at få voldsomme bryst spændinger i en uge op til mens, og det har jeg ikke ...

min læge siger at jeg bare skal være tålmodig, og vente med at kontakte ham før jeg er gået 14-15 dage over tid.

jeg har prøvet adskillige tests fra forskellige mærker..

det er forfærdeligt at have det sådan her når jeg ikke ved om det er fordi jeg er gravid, hvis det var var tilfældet kunne jeg trøste mig med det.

mit spørgsmål er om der er andre der er gået så meget over tid men først har kunne teste positiv senere end 5+4 ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

MorDk

JA symptomerne lyder som graviditet... men du kan ikke teste positiv?

Der ER jo nogle der først kan teste positiv længere henne i graviditeten. Det kan jo også være din krop der spiller dig et pus (specielt hvis du går og ønsker/frygter du er gravid) Ja kroppen er underlig engang imellem.

Hvad med at kontakte din læge? Så kunne du måske komme op, og få taget en blodprøve for at måle dit hcg niveau. Så får du klar besked ihvertfald!

Held & Lykke ...

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

AAS skriver:

den sidste uge til to, har jeg haft tiltagende kvalme næsten hver dag, jeg har muren, prikken, stikken og niv i underlivet. de sidste par dage har det været næsten umuligt at gennemføre mit arbejde

jeg er såååå træt hele tiden at jeg føler jeg kunne stå op og sove. og så skal jeg tisse konstant. (test for infektion er negativ)

jeg er så følsom og tuder over ingenting i øjeblikket.

jeg har ingen tegn på mens er på vej, plejer at få voldsomme bryst spændinger i en uge op til mens, og det har jeg ikke ...

min læge siger at jeg bare skal være tålmodig, og vente med at kontakte ham før jeg er gået 14-15 dage over tid.

jeg har prøvet adskillige tests fra forskellige mærker..

det er forfærdeligt at have det sådan her når jeg ikke ved om det er fordi jeg er gravid, hvis det var var tilfældet kunne jeg trøste mig med det.

mit spørgsmål er om der er andre der er gået så meget over tid men først har kunne teste positiv senere end 5+4 ??

Jeg kunne altså først teste positiv i uge 7

Anmeld

20. juni 2012

AAS

MorDk skriver:

JA symptomerne lyder som graviditet... men du kan ikke teste positiv?

Der ER jo nogle der først kan teste positiv længere henne i graviditeten. Det kan jo også være din krop der spiller dig et pus (specielt hvis du går og ønsker/frygter du er gravid) Ja kroppen er underlig engang imellem.

Hvad med at kontakte din læge? Så kunne du måske komme op, og få taget en blodprøve for at måle dit hcg niveau. Så får du klar besked ihvertfald!

Held & Lykke ...

nej kan ikke teste positiv

jeg ønsker virkelig at blive gravid, og ved også at kroppen er utrolig på det punkt, at den kan snyde mig men det er bare for vildt hvis den kan snyde SÅ meget 

derudover har jeg de sidste par dage været utrolig oppustet op aftenen, igår måtte jeg på job, klippe mine bukser lidt op i taljen for at kunne være i dem det har jeg sku aldrig prøvet før.

har haft kontakt til lægen to gange og de siger jeg bare skal se tiden an  meeen tålmodighed er ikke en enskab jeg besider i denne tid

Anmeld

20. juni 2012

AAS

Mor til Ella skriver:

Jeg kunne altså først teste positiv i uge 7

i uge 7  hvor vildt :O fik du så taget en blodprøve forinden? var du ikke ved at dø af utålmodighed??

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

AAS skriver:

nej kan ikke teste positiv

jeg ønsker virkelig at blive gravid, og ved også at kroppen er utrolig på det punkt, at den kan snyde mig men det er bare for vildt hvis den kan snyde SÅ meget 

derudover har jeg de sidste par dage været utrolig oppustet op aftenen, igår måtte jeg på job, klippe mine bukser lidt op i taljen for at kunne være i dem det har jeg sku aldrig prøvet før.

har haft kontakt til lægen to gange og de siger jeg bare skal se tiden an  meeen tålmodighed er ikke en enskab jeg besider i denne tid

Jeg håber for dig at du er gravid!!! Alt andet vil fa'me være tarveligt!

Jeg har dog prøvet at gå 18 dage over tid! Og havde samtlige symp. MEN jeg var ikke gravid!!!

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

AAS skriver:

i uge 7  hvor vildt :O fik du så taget en blodprøve forinden? var du ikke ved at dø af utålmodighed??

Nej det gjorde jeg ikke, men jeg havde faktisk også i mens i uge 3 .....

Nej, men utålmodighed ligger heller ikke til mig

Men man kan alså også virkelig bilde sin krop ind at man er gravid

Og stort set alle symptomer på at man er gravid, kan jo skyldes andre ting

Men der er håb endnu......

Anmeld

20. juni 2012

AAS

tusind tak, det håber jeg også. retfærdighed er ikke til hvis man skal have det så skidt og der så ikke kommer noget godt ud af det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.