vægt skaning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

239 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Ditte-3

hej alle sammen.

jeg skal til vægt skaning her den 2 i næste måned. da jeg har fået store børn før.

jeg har så mange spørsmål i mit hoved er jo rat spent på det men er også bange for det ik er som jeg regner med, så spørsmål 1, kan jeg få lov at kikke med på en skerm lige som de andre i staten? 2 , kan man se den bette tydlig eller er det så mast sammen der inde nu at man ik rigtig kan se noget? og så det vigtigste spørsmål 3, vis de vudere at han er et stort barn vil de så sette mig i gang eller hvad er formållet med det?

håber der er nogle der kan hjælpe mig her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Aabye

Jeg var ti vækst scanning med den første.. Du får lov til at følge lig så meget med som ved de første scanninger

Anmeld

20. juni 2012

Ditte-3

Line - med Bobben skriver:

Jeg var ti vækst scanning med den første.. Du får lov til at følge lig så meget med som ved de første scanninger

kan man også se hvad der hvad der inde når man er så langt hende? blev du sat i gang efterfølgene.

håber du kan læse mine stavefejl er lidt orblind

Anmeld

20. juni 2012

Aabye

Ditte-3 skriver:

kan man også se hvad der hvad der inde når man er så langt hende? blev du sat i gang efterfølgene.

håber du kan læse mine stavefejl er lidt orblind

Synes nu slet ikke det er svært at læse hvad du skriver

Altså det er ikke så nemt at finde rundt i hvad der er hvad på skærmen.. Men scannings dimsen er (da jeg var afsted i hvert fald) rigtig sød til at forklare..

Jeg blev ikke sat igang.. Jeg blev scannet i uge 38 hvor de sagde at bette manden vejede 4100 og ville veje 4500 ved fødslen.. Blev så scannet igen 3 dage inden jeg fødte hvor hende der scannede målte ham til kun at veje 3100 gram.. Så jeg gik til termin og fødte så dagen efter termin en dreng på 3740g 

Anmeld

20. juni 2012

Ditte-3

Synes nu slet ikke det er svært at læse hvad du skriver

Altså det er ikke så nemt at finde rundt i hvad der er hvad på skærmen.. Men scannings dimsen er (da jeg var afsted i hvert fald) rigtig sød til at forklare..

Jeg blev ikke sat igang.. Jeg blev scannet i uge 38 hvor de sagde at bette manden vejede 4100 og ville veje 4500 ved fødslen.. Blev så scannet igen 3 dage inden jeg fødte hvor hende der scannede målte ham til kun at veje 3100 gram.. Så jeg gik til termin og fødte så dagen efter termin en dreng på 3740g 

smiler er jeg glad for s.

jeg er meget spent på det og håber lidt de setter mig igeng for mit største barn vejed næsten 5 kg og mit minste vejed 4 kg og har gået 14 dage over tid vær gang , og min krop er godt medtaget af vægten ind til vider så ville være dejlig, men tør heller ik håbe for meget da jeg jo ik ved hvad formålet er med den skaning ssss

Anmeld

20. juni 2012

Aabye

Ditte-3 skriver:

smiler er jeg glad for s.

jeg er meget spent på det og håber lidt de setter mig igeng for mit største barn vejed næsten 5 kg og mit minste vejed 4 kg og har gået 14 dage over tid vær gang , og min krop er godt medtaget af vægten ind til vider så ville være dejlig, men tør heller ik håbe for meget da jeg jo ik ved hvad formålet er med den skaning ssss

Formålet med scanningen er bare at se hvor stort barnet er... Nærmer det sig de 5 kg bliver du nok sat i gang.. I sær når du kun har fået store børn..

Anmeld

20. juni 2012

Ditte-3

Formålet med scanningen er bare at se hvor stort barnet er... Nærmer det sig de 5 kg bliver du nok sat i gang.. I sær når du kun har fået store børn..

oki smiler. mange tak for dine svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.