Anonym skriver:
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp!
Sagen er den at jeg de seneste par måneder har kæmpet for at tabe mig, og det har resulteret i sølle 2 kilo tabt
Jeg forstår simpelthen ikke hvad jeg gør forkert, måske I vil kigge på det? 
Jeg spiser meget sundt synes jeg, stort set ingen kulhydrater og en masse grøntsager. Til morgenmad spiser jeg havregryn med rosiner. Formiddag gulerødder og agurk. Frokost 2 æg, kyling og grøntsager. Eftermiddag som regel knækbrød med ost eller cheasy yoghurt med mysle eller fiberkost. Til aften som regel kylling med grøntsager til. Om aftenen som regel skyr med frugt eller yoghurt. Indimellem spiser jeg en riskiks med chokolade, et stykke mørk chokolade eller en grovbolle.
Hver dag cykler jeg 1 time på min motionscykel og hver anden dag løber jeg også en tur. Styrketræner hver anden dag.
Jeg kan simpelthen ikke se hvad jeg skal gøre mere! Spiser jeg måske for meget? Jeg er med på at muskler vejer mere end fedt, og kan også godt se på mit tøj at jeg har tabt mig lidt. Jeg er 170 cm høj og vejer 77 kg. Jeg er kraftigt bygget, men har også for meget fedt, især på maven og lårene. Jeg kan simpelthen ikke se hvad jeg gør forkert, kan I?
Du spiser sundt ja, men jeg kan se et stort problem her.
Du skiver, at du spiser næsten ingen kylhydrater......Dette er ikke tilfældet! Du spiser MANGE kylhydrater, hvis man ser på at du gerne vil tabe dig.
Havregryn og rosiner, er der rigtig mange kulhydrater i. Erstat fx. med skyr, rørt med sød og vanille, samt friskfrugt skåret i små tern/optøet frossen hindbær. Det mætter godt, og indeholder meget protein som du har brugfor med alt den træning.
Frokost: 2 æg(mange kulhydrater i blommen, tag den evt fra) Husk fedtstof, fx en stribe mayo over dit æg. Kroppen har brug for fedt!
Eftermiddag: Igen kulhydrat gennem musli og knækbrød. Ville dog selv beholde en skive knækbrød, men skifte osten ud med en fedtfattig udgave eller hamburryg.(måske mayo hvis du ikke fik det til frokost)
Aften: Fin, men du kan med fordel spise fisk her hver anden dag, hvis du vil tabe dig hurtigere.
sen aften: Vælg altid skyr, da det mætter meget pga den store mængde protein....ikke grovbolle, den er sund, men fyldt med kulhydrat;-)
Håber det kan hjælpe lidt
/ Line