Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carl-Emil's mor skriver: tak har bestilt herfra http://www.spoonflower.com/welcome og gav nogle og 70 kr incl porto fra usa har lige bestilt 10 stykker stof til 470 kr incl porto
tak
har bestilt herfra http://www.spoonflower.com/welcome og gav nogle og 70 kr incl porto fra usa
har lige bestilt 10 stykker stof til 470 kr incl porto
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: ihhh mange tak. sikke en god ide og utrolig skøn søn.
ihhh mange tak. sikke en god ide og utrolig skøn søn.
ja ik? synes det var så fedt det med at det er personligt, så laver et tæppe med billeder herfra hans første år til ham også puder til sofaen og til min seng ( lidt federe i min verden end at købe nogle i ILVA ) og mange gange tak
Skouboe skriver: Hvor er det godt så håber vi bare at symaskinen snart kommer hjem igen
Hvor er det godt så håber vi bare at symaskinen snart kommer hjem igen
tak er bare SÅ ovenud hmm ja LYKKELIG er nok det rigtige ord for det er bare så fantastisk godt med det stof kan slet ikke takke dig nok for linket
og ja ringer imorgen for vil have min maskine hjem nu så det kan blive syet
michelledam skriver: Det var sgu da mega billigt. Måske jeg lige skulle kigge på det også Og tak fordit svar
Det var sgu da mega billigt. Måske jeg lige skulle kigge på det også Og tak fordit svar
ja det er det jeg synes ihvertfald det er super rimelige priser
altså godt nok er der jo lige nogle ugers ventetid men det er jo lige meget med det resultat
og ingen årsag da :
Hé Hé rigtig sjov ide!! Vh stine
Carl-Emil's mor skriver: Altså stoffet er vasket, og tørretumblet men ikke strøget endnu derfor det ser lidt sjovt ud i stoffet og det er kun lagt løst hen over en pude for min symaskine er til rep ( for 3 dumme uge i træk   så går på nåle for at kunne få lov til at sy et rigtigt betræk ud af det nu MEN se lige dette her: det bliver sku da bare lige en mega fed sofapude eller hvad?
Altså stoffet er vasket, og tørretumblet men ikke strøget endnu derfor det ser lidt sjovt ud i stoffet og det er kun lagt løst hen over en pude for min symaskine er til rep ( for 3 dumme uge i træk   så går på nåle for at kunne få lov til at sy et rigtigt betræk ud af det nu
MEN se lige dette her: det bliver sku da bare lige en mega fed sofapude eller hvad?
Ejj hvor er den fed!! Hvad du givet
StineW79 skriver: Hé Hé rigtig sjov ide!! Vh stine
tak synes ihvertfald det er federe end puder som man ser i alle andre hjem
Babyklar skriver: Ejj hvor er den fed!! Hvad du givet
nogle og 70 kroner for dette stykke incl porto
Carl-Emil's mor skriver: tak er bare SÅ ovenud hmm ja LYKKELIG er nok det rigtige ord for det er bare så fantastisk godt med det stof kan slet ikke takke dig nok for linket og ja ringer imorgen for vil have min maskine hjem nu så det kan blive syet
Jamen velbekomme jeg har selv haft kig på dem i et stykke tid - jeg har nogle ideer til prints, jeg gerne vil have lavet, men det bliver ikke lige nu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128