Hun er godt nok stille idag ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

AnnaK89

.. Baby altså
Mærker bare nogle små bobler (mini puf) ind imellem - håber det betyder, at hun snart vil ud Nogen erfaringer med mængden af liv op til fødslen?

Har efterhånden rigtig svært ved at sove om natten, sov første efter at Lærke var blevet afleveret kl 7 i morges. Havde ikke lukket et øje hele natten.

Er 38+4 idag, så det ville bestemt ikke gøre noget at der snart sker noget
Synes konstant jeg har haft mens smerter de sidste par dage og en smule plukveer der gør lidt ondt, men det har kun været et par enkelte eller 3 om dagen

Eller synes jeg ikke jeg er besværet og er ikke træt af at være gravid, vil bare så gerne se hende nu, se hvordan hun ser ud og holde hende
Andre der har det på samme måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

AnnaK89

Den forsvandt da fuldstændig

Anmeld

19. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har de sidste 2 dage haft sten mave pga plukveer og syntes godt nok ik det er særligt rart ka også mærke at det presser mere ned ad til.. Syntes også at der er stor forskel på hvor hun sparker nu, efter at maven er sunket, men får stadig nogle ordelig spark + maven er begyndt at sige klik lyde hele tiden. Er i uge 38 i dag  Vh stine

Anmeld

19. juni 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Har de sidste 2 dage haft sten mave pga plukveer og syntes godt nok ik det er særligt rart ka også mærke at det presser mere ned ad til.. Syntes også at der er stor forskel på hvor hun sparker nu, efter at maven er sunket, men får stadig nogle ordelig spark + maven er begyndt at sige klik lyde hele tiden. Er i uge 38 i dag  Vh stine

Ja her presser hun virkelig også ned ad og maven hænger. Ligner jo en hel and når jeg går
Her sparker hun slet ikke hårdt mere, men ruller nærmest og ellers er det de der mini puf. Så hun er meget stille, især idag har jeg bemærket en hel anden aktivitet.

Anmeld

19. juni 2012

StineW79

AnnaKJ skriver:

Ja her presser hun virkelig også ned ad og maven hænger. Ligner jo en hel and når jeg går
Her sparker hun slet ikke hårdt mere, men ruller nærmest og ellers er det de der mini puf. Så hun er meget stille, især idag har jeg bemærket en hel anden aktivitet.

Ja her ruller hun også rigtig meget, nærmest hele tiden syntes jeg faktisk. Der er i hvert fald ik mange stille timer i døgnet! Er spændt på om det er det aktivitets niveu hun også har når hun kommer ud, for så får jeg da hænderne fulde!! 

Men ja ka jo kun håbe at de små snart melder deres ankomst!! Vh stine

Anmeld

19. juni 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Ja her ruller hun også rigtig meget, nærmest hele tiden syntes jeg faktisk. Der er i hvert fald ik mange stille timer i døgnet! Er spændt på om det er det aktivitets niveu hun også har når hun kommer ud, for så får jeg da hænderne fulde!! 

Men ja ka jo kun håbe at de små snart melder deres ankomst!! Vh stine

Ja det gør du da vist

Ja nu må de gerne komme
Kan slet ikke vente med at se hende

Anmeld

19. juni 2012

StineW79

AnnaKJ skriver:

Ja det gør du da vist

Ja nu må de gerne komme
Kan slet ikke vente med at se hende

Bliver så spændene hvem de ligne. Mor eller Far??

Tror ud fra vores 3D scaning at hun kommer til at ligne sin far og søster! Vh stine

Anmeld

19. juni 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Bliver så spændene hvem de ligne. Mor eller Far??

Tror ud fra vores 3D scaning at hun kommer til at ligne sin far og søster! Vh stine

Her er jeg også sikker på at hun kommer til at ligne sin søster - og hendes søster ligner mig
Men nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.