Hjælp til navnet: Carl-et eller andet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Saram

C arl Oscar !! 

I den vs jeg arbejder i nu, er der den sødeste og lækreste dreng og han hedder Carl Oscar. Så det navn er jeg faldet lidt for ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

tarkoflen

Uhh Carl Max er jeg ikke pjattet med, det lyder henad Carl Marx

Carl Emil eller Carl Anton synes jeg er meget sødt

Anmeld

20. juni 2012

Mamacita til 2 piger

Jeg kender en dreng der hedder Carl Wilhelm, skulle lige vænne mig til det. Men nu kan han jo ikke hedde andet...  

Anmeld

20. juni 2012

dpb

Carl-Emil syntes jeg lyder sødt Så det vil være mit bud

Qnuz

Anmeld

20. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Carl-Emil

Anmeld

20. juni 2012

Jemion

Carl-Emil er super sødt 

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

IKKE Carl-Max minder mig om ham der.... Carl Mar eller hvad han hedder...

MEN Carl-Johan ♥  Men måske overveje at droppe bindestregen? Så kan han selv vælge senere om han vil kaldes Carl eller Johan... men det kan han jo alligevel... men sys bare en bindestreg gør en verdens til foreskel.

Vores søn har også 2 navne men uden bindestreg... Vi benytter kun det første navn ♥

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Saram skriver:

C arl Oscar !! 

I den vs jeg arbejder i nu, er der den sødeste og lækreste dreng og han hedder Carl Oscar. Så det navn er jeg faldet lidt for ! 

Det er søøødt!!!

Anmeld

20. juni 2012

Valle81

Mille A skriver:

Hej damer (:

Min kæreste og jeg sidder og snakker navne til den lille der først kommer om laaaang tid..

Vi syntes så begge af navnet Carl er fantastisk men ville gerne have et til navn bagpå.. Hvad siger i nogle gode forslag.. ?? (:

Carl-Max, Carl-Christian osv.. HJÆLP..

Nu kan jeg bedst lide det med K:0) Men elsker navnet, ville så gerne en afvres drenge skulle have heddet det, men det var vi ikke helt enige om:0)

Men

Carl Gustav
Carl Anton
Carl August
Carl Johan
Carl Johannes
Carl Emil
Carl Lucas/Lukas
Carl Erik
Carl Martin
Carl Oscar/Oskar

Anmeld

20. juni 2012

Nadia&Daniel

Mille A skriver:

Hej damer (:

Min kæreste og jeg sidder og snakker navne til den lille der først kommer om laaaang tid..

Vi syntes så begge af navnet Carl er fantastisk men ville gerne have et til navn bagpå.. Hvad siger i nogle gode forslag.. ?? (:

Carl-Max, Carl-Christian osv.. HJÆLP..

Er selv meget VILD med Carl-Emil  dog før jeg aldrig manden med på noget navn som indholder Carl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.