Allergi medicin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

christina92

Hej folkens.

ville lige høre hvilken allergi medicin i tager under graviditeten ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

B&J

jeg ville hoppe ned på apoteket og få den god snak med dem så finder de sikkert det bedste når man er gravid

Anmeld

19. juni 2012

Camilla30

christina92 skriver:

Hej folkens.

Hej Jeg kontaktede min læge i sidste uge angående det samme, hun anbefalede de gamle præperater som fx Alnok og sagde, at jeg skulle gå udenom de nyere benadryl/benaday, yellow og hvad de ellers hedder, de nye allergiprodukter er ikke bevist farlige og de er højst sandsynligt ganske uskadelige, men man har lavet flere undersøgelser med de ældre produkter, hvorfor der findes en større viden om deres sikkerhed under graviditet

Anmeld

19. juni 2012

Miss Church

christina92 skriver:

Hej folkens.

Jeg har fået af vide, at man må tage alnok, selv om man er gravid

Anmeld

19. juni 2012

christina92

Camilla30 skriver:

Hej Jeg kontaktede min læge i sidste uge angående det samme, hun anbefalede de gamle præperater som fx Alnok og sagde, at jeg skulle gå udenom de nyere benadryl/benaday, yellow og hvad de ellers hedder, de nye allergiprodukter er ikke bevist farlige og de er højst sandsynligt ganske uskadelige, men man har lavet flere undersøgelser med de ældre produkter, hvorfor der findes en større viden om deres sikkerhed under graviditet

Ja det er nemlig også det jeg har hørt. får normalt et receptpligtigt præparat men fra fødegangen synes de bare det er voldsomt. Jeg må hoppe på alnok, dem har jeg nu også okay erfaringer med, de har bare ikke været stærke nok da jeg er MEGA allergiker

Anmeld

19. juni 2012

christina92

Miss Church skriver:

Jeg har fået af vide, at man må tage alnok, selv om man er gravid

Anmeld

19. juni 2012

K&S

christina92 skriver:

Hej folkens.

Jeg var så heldig, at min allergi var "standby" under min graviditet, jeg NØD den sommer

Jeg ville prøve at snakke med apoteket eller egen læge

Anmeld

19. juni 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Jeg fik at vide af min læge, at jeg gerne måtte tage alnok og zyrtec (som er de præparater jeg plejer at tage)

Og på apoteket sagde de, at det skulle være i samråd med min læge - hvilket det jo så var Men du kan jo lige give din læge et kald

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.