Så er den bestilt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

grinny

Efter mange mange mange overvejelser er rejsen til Mallorca nu bestilt. 

Jeg glæder mig utroligt meget da jeg aldrig sådan rigtigt har været ude og rejse, men samtidig har jeg også en knude i maven da jeg er mega bange for at flyve.

Hvad nu hvis jeg går i panik? Jeg kan jo ikke bare stige af 

Men, jeg glæder mig til en uge kun kæresten og jeg. Ingen telefoner, intet net - bare mig og ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

B&J

ej hvor lyder det bare dejligt håber i får verdens bedste tur og håber du syntes det er okay at flyve når du kommer op i flyveren

Anmeld

19. juni 2012

kirsti

Uh lyder lækkert!
Vi smutter til Tyrkiet i overmorgen men det er faktisk kun tredje gang jeg skal flyve i mit liv!
Første gang var jeg for lille til jeg kan huske det og anden gang var til kreta sidste år! Det er slet ik slemt, og det tager jo ik særlig lang tid! Bare husk tyggegummi mod propper i ørerne!

Anmeld

19. juni 2012

grinny

B&J skriver:

ej hvor lyder det bare dejligt håber i får verdens bedste tur og håber du syntes det er okay at flyve når du kommer op i flyveren

Er sikker på at turen når skal blive dejlig - når vi er landet 

Anmeld

19. juni 2012

grinny

kirsti skriver:

Uh lyder lækkert!
Vi smutter til Tyrkiet i overmorgen men det er faktisk kun tredje gang jeg skal flyve i mit liv!
Første gang var jeg for lille til jeg kan huske det og anden gang var til kreta sidste år! Det er slet ik slemt, og det tager jo ik særlig lang tid! Bare husk tyggegummi mod propper i ørerne!

Nej det tager ikke særlig lang tid, mit problem er også bare at jeg er bange for at være deroppe + for at styrte ned. 

Det er ikke så meget flyveturen, det er mere bare tanken om det

Anmeld

19. juni 2012

B&J

grinny skriver:

Er sikker på at turen når skal blive dejlig - når vi er landet 

jaa nemlig ej håber flyveturen kommer til at gå okay for dig

Anmeld

19. juni 2012

grinny

B&J skriver:

jaa nemlig ej håber flyveturen kommer til at gå okay for dig

Det tror jeg da også, men man er jo altid bange første gang

Anmeld

19. juni 2012

B&J

grinny skriver:

Det tror jeg da også, men man er jo altid bange første gang

ja nemlig har heller aldrig været ude og flyve så jeg skider nok også i bukserne første gang

Anmeld

19. juni 2012

kirsti

grinny skriver:

Nej det tager ikke særlig lang tid, mit problem er også bare at jeg er bange for at være deroppe + for at styrte ned. 

Sådan havde jeg det også, tanken om den kæmpe maskine helt deroppe, blev ved med at tænke på vægten af maskinen og hvordan fanden den egentlig ku holdes oppe osv, tænkte også på det mens vi fløj men det gik!
Tag evt mp3 med lydbog, musik, afspænding el noget på så du har noget andet at tænke på

Anmeld

19. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
grinny skriver:

Rigtig god tur

Ang at styrte ned, så er at flyve den absolut sikreste måde at transportere sig fra A til B. Det er ikke noget, du behøver at være bekymret for.

Knus fra den MEGET erfarne flyver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.