Frugt til skolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Har et lille spørgsmål.

Da drengene gik i børnehave skulle de have 2 stykker frugt med, et til formiddag og et til eftermiddag, nu er de startet i skole (1. og børnhaveklasse) og er det så stadig 2 stykker frugt eller hvor meget frugt giver I jeres børn med?

Det hænder tit at den store glemmer at spise sit frugt og den yngste kan ikke spise sin madpakke op..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Malene

Min har selv ytret ønske om ikke at få det med, da han ikke gider bruge tid  på at spise, når de er ude og lege.

Anmeld

22. juni 2012

Ina33

Min søn har kun frugt med til formiddag, eftermiddagsmaden får de i SFO'en (vi betaler for det).

Anmeld

22. juni 2012

FruK

Min (2. klasse) har som regel et stykke frugt med om dagen. Men der kan også være lidt ekstra vindruer f.eks. eller æblebåde i madkassen.

Det er nok meget forskelligt, hvor meget de spiser.

Min når som regel ikke at spise noget om formiddagen, han spiser madpakken i frokostpausen og frugten i SFO.

Anmeld

22. juni 2012

oerbaek

min dreng på går i 0 klasse og han har et stykke frugt med. han siger selv han ikke vil have mere med da han hellere vil lege så spiser han et ekstra stykke når han kommer hjem i stedet for. Han får også frugt eller andet i sfoen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.