Uuuh... jeg er glad.... glæder mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Solstrålebørn

Jeg har virkelig haft nerver på siden i fredags og frem til idag...  Jeg ville få svar om jeg var blevet optaget på sosu hjælper uddannelsen... 

Da der ikke kom noget med posten Lørdag, igår og idag begyndte jeg at frygte at jeg ikke var optaget alligevel... 

Så jeg ringede til skolen fluks for 10 min siden ca og spurgte til om de kunne finde ud af om jeg var optaget eller ej... 

Sørme om jeg ikke er optaget til uddannelse start 3. September... Det er så lækkert...Jeg glæder mig til at komme igang med noget og ikke være i aktivering... 

Papirene som jeg skulle have haft her har jeg ikke fået med posten, så det sender de igen til mig... 

Jeg er virkelig glad og lettet... 

Måtte bare ud med det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Plysbjørnen

Solstrålebørn skriver:

Jeg har virkelig haft nerver på siden i fredags og frem til idag...  Jeg ville få svar om jeg var blevet optaget på sosu hjælper uddannelsen... 

Da der ikke kom noget med posten Lørdag, igår og idag begyndte jeg at frygte at jeg ikke var optaget alligevel... 

Så jeg ringede til skolen fluks for 10 min siden ca og spurgte til om de kunne finde ud af om jeg var optaget eller ej... 

Sørme om jeg ikke er optaget til uddannelse start 3. September... Det er så lækkert...Jeg glæder mig til at komme igang med noget og ikke være i aktivering... 

Papirene som jeg skulle have haft her har jeg ikke fået med posten, så det sender de igen til mig... 

Måtte bare ud med det... 

Stort tillykke... Det var da super dejligt...

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

Solstrålebørn skriver:

Måtte bare ud med det... 

STORT tillykke søde 

Anmeld

19. juni 2012

Vidunderligeunger

dejligt for dig hvilken skole er det du skal starte på? Dejligt at have fundet sin hylde !!

Anmeld

19. juni 2012

Solstrålebørn

AalborgPigen skriver:

STORT tillykke søde 

Tusind tak søde...  Er helt op og ringe... 

Anmeld

19. juni 2012

Solstrålebørn

Vidunderligeunger skriver:

dejligt for dig hvilken skole er det du skal starte på? Dejligt at have fundet sin hylde !!

Jeps.. Skal gå i Silkeborg.. 

Anmeld

19. juni 2012

Solstrålebørn

Aniteb skriver:

Stort tillykke... Det var da super dejligt...

Tusind tak skal du have...  Det er fantastisk... 

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

Solstrålebørn skriver:

Tusind tak søde...  Er helt op og ringe... 

Kan jeg sagtens forstå

Anmeld

19. juni 2012

Solstrålebørn

AalborgPigen skriver:

Kan jeg sagtens forstå

Jep... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.