Scandia copenhagen klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.069 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Miia90

Kan de den kommer på tilbud til halv pris.

God eller dårlig klapvogn ???

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Miia90

19. juni 2012

Miia90

slet ingen som er ejer af sådan en klapvogn ??

Anmeld

19. juni 2012

Miia90

op. 44 har set. men ingen kender den ?

Anmeld

19. juni 2012

Frøken J.

Miia90 skriver:

op. 44 har set. men ingen kender den ?

Den er helt ny, det er nok derfor ikke så mange har erfaringer

Vi har købt den for noget tid siden, og vi ELSKER den! Den er virkelig, virkelig god. Den har bare alt det man har brug for. Vendbart styr, punkterfri dæk, varekurv osv. osv. Varekurven er måske lidt lille, men det er de jo gerne på klapvogne Vi har ikke noget at klage over, og har faktisk ikke brugt barnevognen siden vi købte den. Den er lidt anderledes at køre med ift. barnevogn med lufthjul, men det siger jo sig selv

Anmeld

19. juni 2012

Miia90

Frøken J. skriver:

Den er helt ny, det er nok derfor ikke så mange har erfaringer

Vi har købt den for noget tid siden, og vi ELSKER den! Den er virkelig, virkelig god. Den har bare alt det man har brug for. Vendbart styr, punkterfri dæk, varekurv osv. osv. Varekurven er måske lidt lille, men det er de jo gerne på klapvogne Vi har ikke noget at klage over, og har faktisk ikke brugt barnevognen siden vi købte den. Den er lidt anderledes at køre med ift. barnevogn med lufthjul, men det siger jo sig selv

tak for dit svar den ser rigtig fin ud nemlig. men er lidt usikker på hjulene om de er holdbar og kan lide at købe i skov og på grus ??

Anmeld

19. juni 2012

Frøken J.

Miia90 skriver:

tak for dit svar den ser rigtig fin ud nemlig. men er lidt usikker på hjulene om de er holdbar og kan lide at købe i skov og på grus ??

Altså de kan jo ikke punktere? Vi har ikke lige været i skoven, men har ofte kørt på grus. Intet problem!

Anmeld

19. juni 2012

Miia90

Frøken J. skriver:

Altså de kan jo ikke punktere? Vi har ikke lige været i skoven, men har ofte kørt på grus. Intet problem!

super. måske jeg skal benytte mig af det gode tilbud

Anmeld

15. oktober 2012

Drømme

Miia90 skriver:

super. måske jeg skal benytte mig af det gode tilbud

Hej

vil lige høre om I købte den og om evt andre kender den / har erfaringer, da vi står og overvejer om vi skal købe den.

synes den virker en smule ustabil ?

Anmeld

15. oktober 2012

Miia90

Drømme skriver:

Hej

vil lige høre om I købte den og om evt andre kender den / har erfaringer, da vi står og overvejer om vi skal købe den.

synes den virker en smule ustabil ?

Den blev købt. men vil faktisk ikk anbefalde den synes den virker meget ustabil i styret, men den køre godt alle steder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.