Er der nogle af jer herinde, der har nogle gode råd, til hvordan man kommer videre??
Jeg spiser med følelserne, og jeg er smadder ked af det! 
Jeg er 172 cm høj og vejer 83 kg (!!!!) og efter 3 graviditeter er jeg bare SÅ træt af min krop!
Selvom det er 4 måneder siden at jeg fødte sidst, ligner jeg stadig en der er gravid i 6-7 mdr 
jeg bliver så ked af hvordan jeg ser ud, og det motiverer mig bare overhovedet ikke!!
Trøster mig selv ved at spise! 
Håber der er nogen som kan hjælpe!
Jeg synes, at du allerede er kommet langt ved at erkende, at du spiser med følelserne 
Mht. motivation, ja så kan man jo desværre IKKE købe den slags, og det kan være usandsynligt svært at finde den frem - det kender jeg ALT til. Måske kan du lave projekt vægttab sammen med nogen - så der dels er nogen at fejre opture med, til at klappe på skulderen og kramme ved nedture. Nogen at dele erfaringer med, og nogen at skulle 'stå til regnskab' ved. Måske din mand, veninde eller en fra mødregruppen. Måske lægen vil veje dig 14. dag.
Start i det små og skær ned på sukkeret og fedtet, men spis almindeligt ellers. Giv dig selv lov til at fråse i de frugter du bedst kan lide osv - uden at skele til vægt og kalorier. Så vanerne lige så stille kan lægges om.
Motion er oplagt, men kan være svært at komme i gang med. Men man behøver jo ikke at løbe eller spinne eller andet sindsygt hårdt. Køb zumba til Wii'en eller gå en rask tur hver dag.
Pøj pøj med det fra Trine - som også kæmper for det!

Anmeld