Ben efter barbering??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.652 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

mth1987

Jeg er sikker på jeg ikk er den eneste med problemet men jeg kan simpelthen ikk hitte ud af hvordan jeg undgår eller kommer af med de røde prikker på benene efter barbering / epilator. What to dó??????? Det sgu ikk særligt kønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

annecatrine88

Det får jeg også.. Så jeg vil også gerne vide hvordan man slipper for dem.. Det er ikke så kønt når man skal vise sine ben frem..

Anmeld

19. juni 2012

Team Putte

mth1987 skriver:

Jeg er sikker på jeg ikk er den eneste med problemet men jeg kan simpelthen ikk hitte ud af hvordan jeg undgår eller kommer af med de røde prikker på benene efter barbering / epilator. What to dó??????? Det sgu ikk særligt kønt

Jeg barberer mine ben som det sidste i badningen... Det varme vand og sæben hjælper med at blødgøre både huden og hårene så jeg får ik de røde prikker Jeg bruger ik skum eller noget, men de får en gang fugtighedscreme bagefter

Tager jeg derimod en hurtig tur uden at have været i bad så bliver huden meget irriteret!

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Hmm... nu ved jeg jo ikke om det faktisk KUN er pga. I barberer ben med den dims der... men selvom jeg fx. ikke har barberet mine ben... så har jeg dem også ... og jeg tror det er noget der er i huden.

Faktisk lider jeg af keratosis Pilaris (gåsehuds lign. knopper på overarmene)  Har haft det i mange mange år..

Måske det faktisk er det I har på benene...? Behøver ikke at være knopper.... men det hedder det samme keratosis Pilaris.

Her er et billede jeg har googlet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.