Råd om søvn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Mivsen

Jeg mangler søvn min søn sover så dårligt om natten.. Er oppe alt mellem 10 og 25 gange.

Del jeres bedste råd, erfaringer og viden og en god nattesøvn, for eb lille størrelse på 7 måneder..

Skal siges at vi er flyttet for halvanden måned siden og der kom han på sit eget værelse. Dårlig nætter har stået på i en måned, inden var jeg oppe 1-2 gange fra kl 20 til 07.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

K&S

Har I fået tjekket hans ører hos en ørelæge? 

Anmeld

19. juni 2012

Mivsen

K&S skriver:

Har I fået tjekket hans ører hos en ørelæge? 

Har overvejet det, men slået det hen, for når han vågner om natter er han ikke ked af det. Og tænkt at hvis der var ørerne ville han være mere utilpas.

Men der behøver han måske ik at være?

Men tror bare jeg bestiller en tid, for hvis det er det, skal vi ha styr på det.

Tak for rådet..

Anmeld

19. juni 2012

K&S

Mivsen skriver:

Har overvejet det, men slået det hen, for når han vågner om natter er han ikke ked af det. Og tænkt at hvis der var ørerne ville han være mere utilpas.

Men der behøver han måske ik at være?

Men tror bare jeg bestiller en tid, for hvis det er det, skal vi ha styr på det.

Tak for rådet..

Vi havde kun problemer med søvnen om natten, ikke om dagen - så jeg ville helt sikkert udelukke ørerne :-) 

Anmeld

19. juni 2012

Mivsen

K&S skriver:

Vi havde kun problemer med søvnen om natten, ikke om dagen - så jeg ville helt sikkert udelukke ørerne :-) 

Hvordab viste han det? Udover han sov dårligt..

Anmeld

19. juni 2012

K&S

Mivsen skriver:

Hvordab viste han det? Udover han sov dårligt..

Udover søvnen om natten, så vågnede han altid i et skrig om morgenen ved 4-5 tiden og ville ikke sove mere

Og så havde han ikke 1 uge (efter han startede DP), hvor han ikke minumum havde 1 sygedag - han havde flere tilfælde af MØB og ellers kunne han have feber 1 enkelt dag uden andre symptomer

Men det viste sig hos ørelægen, at han havde væske på begge ører, undertryk på den ene og fuldstændig tilstoppet på det andet + meget nedsat hørelse på begge ører.

Vi var til tjek hos ørelægen fredag, han fik lagt dræn mandag (og allerede om eftermiddagen var han lyde mere klare) og 14 dage efter sov han igennem og vågner først ved 6-7 tiden og kan godt ligge længe og snakke med sig selv inde i sengen, inden han reelt giver lyd fra sig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.