Anbefal en bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Synes det er ved at være på tide at vores lille gudsøn skal have en ting, ikke noget dyrt og fancy og voldsomt men bare en lille ting fordi han er som han er.

Han er lige blevet storebror - og i starten var alt godt, men nu er han desværre begyndt at reagere negativ op hans lillesøster, han er 2½ år og er en rigtig DRENG  Vil gerne finde en lille bog til ham, kan I anbefale en god, lille hyggelig bog - jeg ved ikke hvad drenge på 2½ år er til/kan lide?

Ved han har mange dyre og traktor-bøger?

Hvad læser jeres drenge på 2½ år?

Håber på nogle gode forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Plysbjørnen

Problembarnet skriver:

Synes det er ved at være på tide at vores lille gudsøn skal have en ting, ikke noget dyrt og fancy og voldsomt men bare en lille ting fordi han er som han er.

Han er lige blevet storebror - og i starten var alt godt, men nu er han desværre begyndt at reagere negativ op hans lillesøster, han er 2½ år og er en rigtig DRENG  Vil gerne finde en lille bog til ham, kan I anbefale en god, lille hyggelig bog - jeg ved ikke hvad drenge på 2½ år er til/kan lide?

Ved han har mange dyre og traktor-bøger?

Hvad læser jeres drenge på 2½ år?

Håber på nogle gode forslag

I vores Kvickly har de sådan en "larme" bog med Lynet/Bumle osv (kan ikke huske hvad den hed), men man kan trykke ude i siden også så siger den lyden fra de forskellige biler... Den tror jeg kunne være guld... Ellers bare en form for en billedbog uden alt for mange bogstaver med mindre det er en du gerne vil læse for ham...

Anmeld

19. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Aniteb skriver:

I vores Kvickly har de sådan en "larme" bog med Lynet/Bumle osv (kan ikke huske hvad den hed), men man kan trykke ude i siden også så siger den lyden fra de forskellige biler... Den tror jeg kunne være guld... Ellers bare en form for en billedbog uden alt for mange bogstaver med mindre det er en du gerne vil læse for ham...

tak for svar, havde tænkt et billedbog han kunne sidde og hygge sig med  Så sådan en larme bog vil jeg da helt klart se efter

Anmeld

19. juni 2012

Plysbjørnen

Problembarnet skriver:

tak for svar, havde tænkt et billedbog han kunne sidde og hygge sig med  Så sådan en larme bog vil jeg da helt klart se efter

Det var så lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.