Hvilket sæt ville I vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Stumpen

Jeg er allerede begyndt at dekorere Mathildes værelse i den nye lejlighed i hovedet -selvom vi ikke har fået den tilbudt endnu
Men glæder mig til at hun får et væresle, på nuværende tidspunkt har hun et rum ovenpå med seng og puslebord og så har hun hendes legetøj i et rum i forlængelse med stuen..

Har fundet to sæt børnemøbler.. Det øverste er fra Biva og koster 399
Det nederste er fra babysam og koster 399.95 plus 50 i ekspedition, da Herning babysam ikke har sættet hjemme, så altså det er ikke prisen der skal skille det ad...
Jeg hælder mest til det fra babysam..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

3rollinger

Personligt er jeg nok mest til det oeverste. Men jeg tror min datter ville vaere mest til det nederste.

Anmeld

30. april 2009

Munder

st Spanien skriver:

Personligt er jeg nok mest til det oeverste. Men jeg tror min datter ville vaere mest til det nederste.

Kunne ikke sige det bedre

Anmeld

30. april 2009

Stumpen

Det er faktisk lidt sjovt, for herhjemme tror jeg det er lige modsat.. og jaaaa, jeg ved godt at det er hendes værelse, så jeg burde jo købe det jeg regner med at hun vil blive gladest for
Andres mening??

Anmeld

30. april 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

Jeg er allerede begyndt at dekorere Mathildes værelse i den nye lejlighed i hovedet -selvom vi ikke har fået den tilbudt endnu
Men glæder mig til at hun får et væresle, på nuværende tidspunkt har hun et rum ovenpå med seng og puslebord og så har hun hendes legetøj i et rum i forlængelse med stuen..

Har fundet to sæt børnemøbler.. Det øverste er fra Biva og koster 399
Det nederste er fra babysam og koster 399.95 plus 50 i ekspedition, da Herning babysam ikke har sættet hjemme, så altså det er ikke prisen der skal skille det ad...
Jeg hælder mest til det fra babysam..

Jeg ville syntes det var sindsygt irritende at skulle vælge mellem de 2, for de er begge rigtig søde.. Men når så jeg havde tænkt i lang tid, så ville jeg nok vælge det nederste..

Kh Heidi

Anmeld

30. april 2009

82Miraklet

Naija siger det nederste..... Citat; ( Mor det der er alt for piget !!!!!) imens hun pejer på det øverste..... ( Lillebror og Naija vil gerne have det der ) og pejer på det nederste... Hmmmmmmmmmm... Fjollede Unge....

Jeg selv syntes det øverste er rigtigt sødt, men ville vælge det nederste, syntes stolene ser mere stabile ud...

Anmeld

30. april 2009

st

Hej Anja.

Hvis jeg havde en datter, så skulle det være det øverste sæt, som skulle stå på hendes værelse. Men har du spurgt hende selv?

Knus st

Anmeld

30. april 2009

Stumpen

Nej, det har jeg da ganske vist ikke, kunne være jeg skulle gøre det... Men jeg kan høre svaret... "den der"....."nej, den der"..... Så du vil have den??? "nej, den der"....

Anmeld

30. april 2009

st

Ha ha, kan lige se den bette tøs stå med pegefingeren smasket ind på skærmn og sige "Den der, nej den der,......."

Det kan godt være moren bare skal vælge.

Knus.

Anmeld

30. april 2009

Stumpen

Ja for faderen er der heller ikke meget hjælp i, da jeg spurgte ham sagde han bare "kan det ikke være lige meget, de ligner jo hinanden"......?!??!WHAT?!!?!?!? Altså mænd mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.