Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvorfor er det at baby våner op ved det? Ligger livmoderen så tæt på mavesækken eller skyller det hurtigt gennem navlestrengen...?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det det ryger jo ikke dirkete i babys navlestreng.
Men tænker at spiserør, mavesæk og andre organger bliver påvirket af kulden... og derfor også baby som ligger nede blandt alle herlighederne...*S*
MorDk skriver: Det det ryger jo ikke dirkete i babys navlestreng. Men tænker at spiserør, mavesæk og andre organger bliver påvirket af kulden... og derfor også baby som ligger nede blandt alle herlighederne...*S*
er osse det jeg kunne nå frem til
Flowers skriver: Hvorfor er det at baby våner op ved det? Ligger livmoderen så tæt på mavesækken eller skyller det hurtigt gennem navlestrengen...?
Jeg ved ikke hvorfor det sker, men her hos os der virker det. hvis vi vil ha liv i hende så er lidt koldt vand godt til at få skubbet noget liv igang
OktoberMor skriver: Jeg ved ikke hvorfor det sker, men her hos os der virker det. hvis vi vil ha liv i hende så er lidt koldt vand godt til at få skubbet noget liv igang
Okay Jamen er også en dejlig nem måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128