Jesperhus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.919 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

BABYSOFIE

Vi er lige kommet hjem fra  jesperhus hvor vi holdt ferie  i sidste uge, og vi havde en dejlig ferie med børnene som er 2+4+7 år. De hyggede sig meget. der var vandland og en flot blomsterpark med en masse aktiviteter, så jeg kan varmt anbefale børnefamilier at ta på ferie til jesperhus.

Og hvis der er nogle der er interesseret, kan denne henvisningskode bruges for at få 100 kr i online rabat ved bestilling af ophold.

4BC8E2FC

hilsen Tine og pigerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

MorTilVictoria

BABYSOFIE skriver:

Vi er lige kommet hjem fra  jesperhus hvor vi holdt ferie  i sidste uge, og vi havde en dejlig ferie med børnene som er 2+4+7 år. De hyggede sig meget. der var vandland og en flot blomsterpark med en masse aktiviteter, så jeg kan varmt anbefale børnefamilier at ta på ferie til jesperhus.

Og hvis der er nogle der er interesseret, kan denne henvisningskode bruges for at få 100 kr i online rabat ved bestilling af ophold.

4BC8E2FC

hilsen Tine og pigerne

Anmeld

1. juli 2012

BABYSOFIE

MorTilVictoria skriver:

Anmeld

1. juli 2012

Loa

Er det ikke bare små pebret, syntes jeg at have hørt?

Anmeld

8. juli 2012

BABYSOFIE

Loa skriver:

Er det ikke bare små pebret, syntes jeg at have hørt?

Jo her i sommer ferien er det vist dyrt men vi var der i uge 24 og da gav vi 1600 kr for mandag til fredag i udlejnings telt og det var inkl adgang til alt. Så det syntes vi var billigt. :-)

Anmeld

16. juli 2012

BABYSOFIE

BABYSOFIE skriver:

Jo her i sommer ferien er det vist dyrt men vi var der i uge 24 og da gav vi 1600 kr for mandag til fredag i udlejnings telt og det var inkl adgang til alt. Så det syntes vi var billigt. :-)

:-)

Anmeld

16. juli 2012

Orkide86

Har os været der 2 år i træk og kan også varmt anbefale stedet. Nyder at være der

Anmeld

16. juli 2012

Alexander&Lærke

Det lyder da som et sted vi skal prøve engang vi skal afted..... 

Anmeld

25. juli 2012

BABYSOFIE

Mette&Alexander skriver:

Det lyder da som et sted vi skal prøve engang vi skal afted..... 

Ja syntes det er et dejligt sted :-)

Anmeld

3. august 2012

BABYSOFIE

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.