glad og nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Anonym trådstarter

Efter langt tids prøven her vi endelig fået en positiv g-test. Jeg bare så lykkelig over det, men på samme tid mega angst for at abortere. Jeg har været gravid før og aborterede i uge 10.
Jeg er nu i uge 5 og synes bare at der er langt tid til uge 12, hvor man jo er mere sikker på at holde på barnet.
Nogle der har været i samme situation? og hvordan klarede i jer igennem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Efter langt tids prøven her vi endelig fået en positiv g-test. Jeg bare så lykkelig over det, men på samme tid mega angst for at abortere. Jeg har været gravid før og aborterede i uge 10.
Jeg er nu i uge 5 og synes bare at der er langt tid til uge 12, hvor man jo er mere sikker på at holde på barnet.
Nogle der har været i samme situation? og hvordan klarede i jer igennem?

Jeg tror mere eller mindre alle bekymre sig om det.. Jeg bekymrede mig os selv om det.. Har ikke prøvet det.. Kun tæt på...

Anmeld

30. april 2009

Leneur

Jeg har ikke været i samme situation men tror at du skal tage det stille og roligt netop for ikke at stresse dig selv til en ny spontan abort. Kan godt forstå du er nervøs men nyd at du er gravid og så mærk efter hvad din krop fortæller dig. Hold pauser og hvil dig hvis det er det som du har behov for. Forkæl dig selv med noget af det du sætter pris på og måske glemmer lidt i hverdagen, så er jeg overbevist om at det nok skal gå.

Knus fra Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.