TS i dag - er meget nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

lillemusen10

Så kom dagen hvor jeg skal til TS! Er efter egen beregning 6+4. Jeg er meget nervøs for havde smerter og lidt pletblødning i lørdags. Men intet efterfølgende.

Har virkelig brug for at det går godt denne gang, bliver knust hvis jeg heller ikke denne gang kan få en lille levende reje at se!

alt hvad krydses kan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

FruK

Håber alt ser fint ud!!

Anmeld

19. juni 2012

lillemusen10

Desværre så det ikke ud som vi håbede. Man kunne se en fostersæk, men den var for lille i forhold til hvor langt jeg burde være henne. Så nu er det i gang med blodprøve ræset. Kan mærke en klump i halsen... Hvor er jeg bare ked af, at det IGEN ikke er som det skal være! Hvad er der dog galt med mig???

Anmeld

19. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

lillemusen10 skriver:

Desværre så det ikke ud som vi håbede. Man kunne se en fostersæk, men den var for lille i forhold til hvor langt jeg burde være henne. Så nu er det i gang med blodprøve ræset. Kan mærke en klump i halsen... Hvor er jeg bare ked af, at det IGEN ikke er som det skal være! Hvad er der dog galt med mig???

Anmeld

19. juni 2012

lio

lillemusen10 skriver:

Håber alt lykkedes vel

Anmeld

19. juni 2012

Frk-Lotusblomst

lillemusen10 skriver:

Orh nej, det er jeg frygtelig ked af at høre.
Ja, jeg kender jo ræset, desværre..

Håber den lille bare er en langsom starter.. Men det er jo en ringe trøst for os der har fået det at vide før og kom dårligt ud af det..

Jeg krydser alt hvad jeg kan..

Anmeld

19. juni 2012

Camillos

lillemusen10 skriver:

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Krammer herfra  Håber alligevel det viser sig at det hele er ok. At de bare ikke kunne se noget på scanningen endnu. Jeg fik også en TS deromkring... og han sagde: Enten er den gået til eller også er du slet ikke så langt henne.... så jeg havde da lidt håb endnu. Blev scannet senere og der var ♥-blink. Krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.