Ondt i maven 24+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

christina92

Hej piger...

håber nogen kan hjælpe mig lidt.. jeg var til læge i går og alt var fint. og jeg havde ikke bekymringer om noget da alt har været fint. alligevel i går omkring middag kommer jeg til at tænke på at jeg faktisk har haft lidt murren i maven, og at den nu er der igen.. Min mor siger jeg bare skal være obs på om det bliver ved, men at det ellers er hel normalt hvis det bare er en smule.

Sidst på aftenen og her til morgen har jeg ondt i maven, jeg har ondt i et bælte hen over navlen og ned ved min lysken i begge sider. Måske det bare er ligament smerter der følels anerledes end normalt, men vil alligevel lige høre jer hvad i tænker??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Nettemor

Jeg synes det er noget du skal være obs på. Og er du utryg så må du kontakte lægen eller fg.

MEN jeg fik altid mega ondt i maven efter besøg hos JM eller læge for der var blevet moslet sådan rundt med den og trykket så meget. Så jeg var altid mega øm..

Hvordan har du det nu?

Anmeld

19. juni 2012

christina92

Nettemor skriver:

Jeg synes det er noget du skal være obs på. Og er du utryg så må du kontakte lægen eller fg.

MEN jeg fik altid mega ondt i maven efter besøg hos JM eller læge for der var blevet moslet sådan rundt med den og trykket så meget. Så jeg var altid mega øm..

Hvordan har du det nu?

Jeg har stadig ondt, det spænder hel vildt og er næsten hel krampe agtig. Har lovet kæresten lige at ringe til min jordmor, om ikke andet så for at få afvide at det er hel normalt

Rart at få afvide, at det måske bare kunne være ømhed fra lægen igår. Er så dårlig til at skulle ringe!! Kan bare mærke jeg er lige ved at tude bare ved tanken.

Anmeld

19. juni 2012

BetinaMads

Jeg synes det lyder som plukkeveer. Kunne det ikke være det?

Anmeld

19. juni 2012

christina92

BetinaMads skriver:

Jeg synes det lyder som plukkeveer. Kunne det ikke være det?

Synes bare det er for langt oppe i maven og for konstant til at være plukkeveer. men aner det jo ikke, er førstegangs fødende.

Anmeld

19. juni 2012

christina92

Nettemor skriver:

Hvordan har du det nu?

Min jordmor havde ikke tid til at snakke med mig, så ringede til lægen og de vil gerne se mig. synes bare det er så frustrerende, for der er jo ikke noget galt, jeg har bare ondt  Føler bare jeg er sådan til besvær, og ja ved godt det vigtigste er at jeg er tryg, men er bare så dårlig til sådan noget her....

Anmeld

19. juni 2012

Nettemor

christina92 skriver:

Min jordmor havde ikke tid til at snakke med mig, så ringede til lægen og de vil gerne se mig. synes bare det er så frustrerende, for der er jo ikke noget galt, jeg har bare ondt  Føler bare jeg er sådan til besvær, og ja ved godt det vigtigste er at jeg er tryg, men er bare så dårlig til sådan noget her....

Du skal IKKE føle du er til besvær.. (så kommer du til at føle det mange gange når du bliver mor og bebsen er skidt osv. ) Det er bedre at blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt. og lægen har det på samme måde.

Glæder mig til at høre en update..

Anmeld

19. juni 2012

christina92

Nettemor skriver:

Du skal IKKE føle du er til besvær.. (så kommer du til at føle det mange gange når du bliver mor og bebsen er skidt osv. ) Det er bedre at blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt. og lægen har det på samme måde.

Glæder mig til at høre en update..

Ja ved godt du har ret..

Skal nok komme med update

Anmeld

19. juni 2012

Nettemor

christina92 skriver:

Ja ved godt du har ret..

Skal nok komme med update

Godt

for alt er som det skal være

Anmeld

19. juni 2012

christina92

Nettemor skriver:

Godt

for alt er som det skal være

Baby pigen har det godt!  intet tyder på andet.

Meeen, jeg skal holde meget øje med om jeg får feber og om smerten begynder at gå mere ned i højre side, for lægen er nervøs for om jeg er ved at få blindtarmsbetændelse!!  Puha, håber det er ingenting og at det forsvinder lige så hurtigt som det kom!

synes det vil være voldsom at skulle opereres når lillefisen er der inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.