HeXeri skriver:
Havde min periode de første 3 måneder, den kom på datoen 
1. Jeg var helt vildt stresset. Vi havde lige begravet min kærestes far og min kæreste var på vej nedad. Jeg selv stod i begyndelsen af jurastudiet. Fattede intet.
2. 3 måneder.
3. Nej, meget mindre blodmængde
4. Sindssyge smerter. Fordelte sig i hele hofteregionen, mine håndled og knæled værkede (??)
5. Nu kan jeg se at jeg havde en masse. Min kæreste bemærkede ret hurtigt den stigende appetit og mine enorme bryster. Jeg ville ikke selv indse det før jeg ikke kunne få stoppet røven ned i bukserne. Men min uforklarlige trang til kold oksepålæg, syltede agurker og remulade burde have råbt vagt i gevær.
6. Min mor forlangte at jeg købte en graviditetstest, positiv. Op til lægen, 11 uger henne der blev justeret til 14 ugen efter ved en scanning.
Tror du du er gravid? 
Jeg kan jo selvfølgelig bare tage en test og tjekke om jeg er gravid, men det er også lidt et nederlag hvis så den er negativ. :-(
Sidste cyklus kom til tiden men synes ikke jeg blødte helt lige så meget som jeg plejer.
Denne gang gik jeg nogle dage over og havde lysebrunt udflåd i 4 dage op til, samt smerter i lænden. Da mens kom varede det kun næsten 1½ dag og har nu ikke set det siden igår ved 15-16 tiden.
Jeg har natten til Mandag næsten ikke sovet pga. ondt i ryg og hofter. Men har egentlig bare troet det var fordi vi har været i haven og jeg har flyttet en masse sten og brugt riven ret meget.
Men nu da du skriver du også havde de smerter, bliver jeg endnu mere i tvivl.
Anmeld