(marts) Sove i barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. april 2009

morpåthurø

Min lille dreng Gustav, som i øvrigt er 1 måned i dag, er ikke meget for at sove ude i barnevognen. Når vi går med storebror i dagpleje om morgenen vil han gerne ligge dér, både vågen og sovende og græder ikke, men det er absolut kun så længe vognen bevæger sig.
Han slår simpelthen øjnene op så snart jeg stiller vognen og blir sur i løbet af meget få minutter... Er der nogen som har nogle gode råd så jeg bedre kan få ham til at sove videre? Eller det kommer måske med alderen? Jeg vil ikke have et barn som skal vugges i søvn altid!
Jeg er lidt nysgerrig for jeg havde slet ikke det problem med vores første dreng....
hilsen Louise,Hobro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg kan desværre ikke give nogen gode råd.

Lina er 5 uger og hun elsker heldigvis, at sove i sin barnevogn - ligesom hendes storebror gjorde/gør (ham kan jeg slet ikke få til, at sove indenfor om dagen).

/ Katja - Lina 5 uger og Luka 18 1/2 mdr.

Anmeld

2. maj 2009

finkedinke

Jeg kommer lige med et gæt, for jeg har ikke selv haft problemet. Men min ældste datter var meget følsom da hun var mindre. Vi lagde tit en stofble over barnevognen for at skærme for indtryk.
Mit lille pus Clara, har nogen gange glæde af at have noget liggende over næsen, f.eks. en stofble eller dynen.
Bruger han sut? ellers var det måske nu den skulle introduceres?

Ellers har en eller anden træt forældre rent faktisk opfundet en maskine der kan vugge vognen så man ikke behøver at stå der hele dagen haha
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem der køber den slags - måske dig

Berith

Anmeld

3. maj 2009

morpåthurø

Vi introducerede sutten til Gustav da han var en uges tid, men nu da han er godt 1 måned vil han overhovedet ikke have den. Han bliver fuldstændig hysterisk af den og gør situationen meget værre. Men vi holder fast og bliver ved med at prøve når han ikke er større end han er.
Det lyder ellers smart med sådan en maksine. Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvem som køber sådan en. Jeg gør det nok ikke.
Vi har fået anbefalet at undgå at køre med Gustav i ibarnevognen i en periode, så han ikke bliver vant til at blive vugget i søvn. Så må vi se om det hjælper. Ellers kan det jo være det kommer med alderen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.