Kvalme og opkast.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Mariajny

Hvad gjorde i? Jeg har rigtig meget kvalme hverdag nogen gange kaster jeg også op.! Synes det er svært at overskue hverdagen, da arbejdet altid er en kamp t komme igennem med kvalme. Min sidste graviditet for 8 år siden, fejlede jeg intet og havde hverken kvalme eller noget. (skrevet fra iPhone)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Camilla30

Hej Ihhhe jeg føler så meget med dig og jeg har det på samme måde, er i dag 13+5 og har i de sidste 8 uger kastet op mange mange gange i løbet at dagen og natten, hver dag. En masse væske skal du huske og spis små måltider så ofte du kan, for mig har citrus, appelsiner, vandmelon, jordbær og iskold icetea og æblejuice været noget af det jeg har haft størst glæde af, men alligevel har mange dage været et rent helvede at komme igennem og har det ligesom dig med at det kan virke fuldstændig overskueligt at passe sit job - heldigvis holder det jo op igen siger de kloge, jeg ville bare ønske det var snart God dag. 

Anmeld

19. juni 2012

Solstrålebørn

kender det for godt.... i begge mine graviditeter var jeg sygemeldt fra start til slut... jeg kunne intet holde i mig, først om aften kunne det blive i maven... 

Jeg prøvede akupunktur som ikke hjælp, piller og der nu ellers findes intet havde effekt hos mig.. 

Hvis du kan, så spis små måltider i løbet af dagen... 

Ellers har jeg ikke nogle råd end at prøve akupunktur evt... 

Skal så siges jeg også prøvede hver dag flere gange om dagen at spise noget uden held... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.