Hvad mener I( ikke børn)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Honningblomst

Hej piger...

Har lige brug for Jeres gode råd og meninger omkring det her....
Som I ved går jeg på seminriet...der har vi liniefag. Der er 3 forskellige slags og jeg har desværre været væk fra mit i 2-3 uger da Konrad havde brækket armen og drengene var syge udover.
Da jeg kom tilbage var der ingen forståelse og jeg røg til samtale. Jeg har nu fået af vide at jeg skal tage de par uger jeg mangler til oktober, så jeg kører dobbelt skema(bl.a. har eksamen også) men da det er værksted er det jo ikke så svært, men tager bare tid. Og egentlig er det jo fair nok....bliver bare lidt presset.
Nå, men i de andre liniefag kender jeg to piger som også har været og er væk...den ene 2-3 uger fordi hun fik lavet silicone bryster og den anden fordi hun skal på ferie 14 dage. Jeg bliver sgu lidt harm...de to tyve årige tøser har bare meddelt deres undervisere det og så er det åbenbart ok og de skal ikke tage ekstra timer senere...men mig der har tre børn som bliver syge og ikke kan meddele det inden, selvfølgelig, jeg skal tage om.
Hvad synes I?? hvad skal jeg gøre...sagde det til studievejlederen, man de er lidt eller meget konfliktsky dernede...synes jo bare der burde være lidt ensrettet.
Overvejer om jeg bare skal rykke min udd. et halvt år og holde ferie nu...hvad ville I gøre....håber I kan finde hoved og hale i det her...
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

sarulee

Hej Eva

Synes da det lyder noget unfair, reglerne må da være de samme for alle. Men er der ikke en lidt "højere oppe" du kan snakke med om det her, så i kan finde en løsning. Enten må de jo gi de andre to den samme "straf" eller også slække på din, de kan vel også se at det ikke altid må være lige nemt med 3 børn alene....

Håber du finder en løsning så du kan få gjort studiet færdigt uden at skulle tage en pause.

Knus Sarah

Anmeld

30. april 2009

Stumpen

Det er jo fair nok du skal tage timerne på et andet tidspunkt, men bestemt ikke fair at de andre slipper... Hvis du er medlem af PLS, så ville jeg da kontakte dem.. Nu ved jeg ikke hvor meget du har været ved læge med dine drenge, men der må du jo kunne få noget dokumentation på at de har været syge/brækket arm, hvis det forlanges..
Reglerne skal være ens for alle!!

Anmeld

30. april 2009

Honningblomst

Stumpen skriver:

Det er jo fair nok du skal tage timerne på et andet tidspunkt, men bestemt ikke fair at de andre slipper... Hvis du er medlem af PLS, så ville jeg da kontakte dem.. Nu ved jeg ikke hvor meget du har været ved læge med dine drenge, men der må du jo kunne få noget dokumentation på at de har været syge/brækket arm, hvis det forlanges..
Reglerne skal være ens for alle!!

Jo, jeg er medlem og der er masser af papirer på Konrad...vi var jo på sygehuset og ved lægen fik vi fjernet gips...så det er intet problem. Nej, jeg synes nemlig heller ikke det kan væe rigtigt....og jeg ville altså hellere have været på ferie end hjemme med sygt barn...hmm..
Knus og tak for svar.

Anmeld

30. april 2009

saxa

Eva skriver:

Hej piger...

Har lige brug for Jeres gode råd og meninger omkring det her....
Som I ved går jeg på seminriet...der har vi liniefag. Der er 3 forskellige slags og jeg har desværre været væk fra mit i 2-3 uger da Konrad havde brækket armen og drengene var syge udover.
Da jeg kom tilbage var der ingen forståelse og jeg røg til samtale. Jeg har nu fået af vide at jeg skal tage de par uger jeg mangler til oktober, så jeg kører dobbelt skema(bl.a. har eksamen også) men da det er værksted er det jo ikke så svært, men tager bare tid. Og egentlig er det jo fair nok....bliver bare lidt presset.
Nå, men i de andre liniefag kender jeg to piger som også har været og er væk...den ene 2-3 uger fordi hun fik lavet silicone bryster og den anden fordi hun skal på ferie 14 dage. Jeg bliver sgu lidt harm...de to tyve årige tøser har bare meddelt deres undervisere det og så er det åbenbart ok og de skal ikke tage ekstra timer senere...men mig der har tre børn som bliver syge og ikke kan meddele det inden, selvfølgelig, jeg skal tage om.
Hvad synes I?? hvad skal jeg gøre...sagde det til studievejlederen, man de er lidt eller meget konfliktsky dernede...synes jo bare der burde være lidt ensrettet.
Overvejer om jeg bare skal rykke min udd. et halvt år og holde ferie nu...hvad ville I gøre....håber I kan finde hoved og hale i det her...
Knus Eva..

Det er sq dybt uretfærdigt.. Og hvor kan sådan nogle skoler bare være vildt unfair. Der er altid nogle der bare kan fedte sig ind alle steder hos lærerne.. Kender det alt for godt, både fra HF og seminariet jeg går på nu..

Anmeld

30. april 2009

saxa

Det var vidst ikke meget du kunne bruge det indlæg til.. Men jeg sys du skal knalde dem igennem uden at udskyde udd. Du er jo en sej kvinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.