mens. efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. april 2009

louisepigen23

Hej tøser

Hvornår fik i mens. efter i havde født? og hvornår holdt i helt op med at bløde efter fødslen?

Knus louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Mumto3

Jeg fik min første mens efter fødslen i forgårs. Ida blev et år 21.april, så altså ca. et år efter fødsel. -men jeg ammer også stadig 2 gange om dagen.

Anmeld

30. april 2009

charlottekri

jeg blødte i næsten 6 uger efter mit pks og præcis en måned efter fik jeg min mens

Anmeld

30. april 2009

Stumpen

Jeg kan ikke huske hvornår jeg fik min første mens efter fødsel, men blødte i ca 8-10 uger efter fødsel... Så så meget for at være lykke lig over ikke at have mens under graviditeten, det var payback -bigtime

Anmeld

30. april 2009

sarulee

Jeg blødte i ca 7 uger efter kejsersnit, men har stadig ikke fået min mens,, fik Mille den 22. januar 2009, ammer stadig fuldt ud.

Anmeld

30. april 2009

Lullaby

Med Izabella blødte jeg ugen efter og vupti 3 uger senere så kom den regelmæssigt. Med Yazmin blødte jeg stort set i 3 uger. Jeg fik bare mega blodmangel Efter de 3 uger gik der en uges pause og så kom mensen og så kom den ellers bare regelmæssigt

Anmeld

30. april 2009

Mor.sander

Jeg har blød ca. 3 uger efter begge fødsler... Min mens kom 6 mdr. efter Felicias fødsel, ammede kun i 2½ måned.

8 mdr. efter Simons fødsel kom min mens, der ammede jeg stadigvæk, men det stoppede så kort tid efter.. Han ville bare ikke mere, efter min mens kom.

Anmeld

30. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Første gang blødte jeg i omkring halvanden måned efter fødslen.
Jeg fik først mens igen efter næsten et år, da jeg begyndte at tage p-piller. Jeg stoppede ellers med at amme da hun var 7 måneder.

Anden gang blødte jeg i en uge, og min mens kom 8 måneder efter fødslen, 3 uger efter jeg var stoppet med at amme.

Anmeld

30. april 2009

Mira0911

Jeg fik min mens ca. 3 uger efter fødslen...

Anmeld

30. april 2009

Valle81

Jeg blødte en uges tid efter fødslen. Jeg ammede i 3-4 måneder og der havde jeg ikke mens, og der gik et par måneder efter jeg holdte med at amme, før jeg fik min mens igeb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.