Det stikker i maven (navlen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.855 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

MorDk

Hej Piger.

Nogle der oplever det samme som jeg? Det nærmst stikker i maven - tæt ved navlen, og nogle i navlen? Det føles som "nålestik" ??

Det gør ikke ondt som sådan, men det er da ikke videre behageligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

MorDk

Åhhh det bliver ved... idag også .... det kommer og går!

Slet ingen der ved hvad det skyldes... eller som har det samme problem?

Anmeld

19. juni 2012

frkanonym

MorDk skriver:

Åhhh det bliver ved... idag også .... det kommer og går!

Slet ingen der ved hvad det skyldes... eller som har det samme problem?

jeg følger lige med, for jeg har præcis samme problem du har lagt emnet under graviditet - er du gravid? for jeg tror ikke, jeg er gravid nemlig. men det stikker også meget ved min navle, som også føles som nålestik, dog nogle store nåle ..

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

frkanonym skriver:

jeg følger lige med, for jeg har præcis samme problem du har lagt emnet under graviditet - er du gravid? for jeg tror ikke, jeg er gravid nemlig. men det stikker også meget ved min navle, som også føles som nålestik, dog nogle store nåle ..

Ja jeg er gravid 27+5 *S* (2.gangs)

Måske det bare er en nerve der i klemme?

Anmeld

19. juni 2012

frkanonym

MorDk skriver:

Ja jeg er gravid 27+5 *S* (2.gangs)

Måske det bare er en nerve der i klemme?

åh ja, der står da også "2. baby på vej" ved dig. jeg er vidst ikke helt vågen ..

men det kan da sagtens være, det er en nerve, der har sat sig i klemme. ved det ikke

Anmeld

19. juni 2012

Masig

MorDk skriver:

Hej Piger.

Nogle der oplever det samme som jeg? Det nærmst stikker i maven - tæt ved navlen, og nogle i navlen? Det føles som "nålestik" ??

Jeps sådan har jeg det også ind imellem.. Jeg tænker det er fordi maven vokser og trykker navlen lidt udad (nogle navler popper jo ud - min er ikke poppet, men den er klart blevet mindre)....

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Masig skriver:

Jeps sådan har jeg det også ind imellem.. Jeg tænker det er fordi maven vokser og trykker navlen lidt udad (nogle navler popper jo ud - min er ikke poppet, men den er klart blevet mindre)....

Ohhh Ohhh MIN navle popper denne gang! Big Time! Det gjorde den ikke sidst ?!

Anmeld

19. juni 2012

annecatrine88

Der kan sidde en rest fra din navlestreng indvendig som bliver irriteret.. Men det betyder ikke noget.. Det var hvert fald det som min svigerinde fortalte mig da det gjorde ondt i min navle.. Hun er jordmoder, så regner med at hun ved hvad hun snakker om..

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

annecatrine88 skriver:

Der kan sidde en rest fra din navlestreng indvendig som bliver irriteret.. Men det betyder ikke noget.. Det var hvert fald det som min svigerinde fortalte mig da det gjorde ondt i min navle.. Hun er jordmoder, så regner med at hun ved hvad hun snakker om..

uhh lyder lidt creepy

Anmeld

19. juni 2012

HeXeri

Hej Piger.

Jeg fik dem når jeg havde spist for meget, aaaaaaallllllt for meget. Mandariner og ananas på dåse kunne også give en kombo af avs i navlen OG hurtigmave. Men sjovt nok så åd jeg lystigt videre...
Gik helt galt 14 dages tid inden mit kejsersnit, aner ikke hvad veer er - havde til gengæld kværnet magnum is fra aldi siden morgenstunden og var stensikker på at nu ville baby bare flyve ud af mig uden varsel. Og min kæreste grinte bare af mig
Jordemoderen på fødestuen ligeledes, kommentaren var "Du er så langt fra fødsel at du kunne have taget dig tiden at vralte herop"
Pinligt? Jae, lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.