Fuck !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Futte92

hjælp !!! da jeg tørede miiig her til aften, fandt jeg en ultra lille plet blod på sterelse med et knappenålshoved. jeg kig helt i panik, jeg stak en vatpind op for at se om det kom der fra men der var ikk noget, hvad gær jeg lige?! er skrækslagen for at miste !! det må bare ikk ske!! det skal sår lige siges at jeg har ingen smærter overhovdet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

FruK

Gør ingenting. Hverken du eller læger kan gøre fra eller til alligevel. 

Med den "mængde" blod du beskriver, tror jeg altså ikke at du skal blive bekymret. Tro mig, jeg ved hvor svært det er at lade være - jeg HAR prøvet at abortere, og det er svært ikke at gå og mærke efter alle mulige tegn hele tiden.

I sidste uge blødte jeg - voldsommere end når jeg har mens! - du skulle have set mig, da jeg så alt det blod i toilettet.  Jeg ringede til lægen, da hun åbnede dagen efter og fik tid til en akut scanning - og bebs lever i bedste velgående! 

Anmeld

18. juni 2012

Futte92

mange taak ved jo godt at det er utrorlig lidt blod og at det er normalt at bløde lidt en gang imellem. men det er fordi jeg er så tæt på uge 12 nu så vil bar gerne have overstået uge 12 så jeg kan være rolig. er konstant pisse bange for at miste. det er ikk rat hat være så bekymret hele tiden  har heller ikk været til scanning enu. det vil jeg også gerne MEGET snart !!  

uge 11+6 i morgen

Anmeld

18. juni 2012

FruK

Jeg ved det, man kan ikke lade være med at blive nervøs. 

Men du er jo så tæt på 12 uger, som du næsten kan være. 

Jeg har simpelthen været så heldig at blive scannet 3 gange allerede. Skal igen på onsdag og så nakkefoldsscanning i næste uge - og SÅ er der næsten gået 12 uger for mig! 

Det er vildt fedt at se at den lille spunk er ok, men det ændrer ikke på, at man dagen efter kan være lige så nervøs igen. 

Anmeld

19. juni 2012

Futte92

der skulle så have stået 10+6 lille tastefejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.