hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. april 2009

MizzEva

jeg har igår taget en g-test.. 1 uge før mens, men fik pludselig en mærkelig følelse i kroppen og tog en test. den var så negativ... kiggede hurtig efter knap 1 min og lagde den væk. så her til morgen tog jeg testen for at smide den ud, og der er en svag streg nr. 2. meget svag, men man er ikke i tvivl om at den er der og man kan oss se den i strakt arm... Der står på pakken at man skal aflæse svaret efter 3 min, og så længe ventede jeg jo slet slet ikke..hmm.. ville være 3+0 i dag.. meget tidligt at ku teste vil jeg sige..
det her er ikke planlagt overhovedet. har en lille bebs på 3 mdr., og med en forfærdeligt graviditet og fødselsforløb bag mig.. Da jeg blev gravid med min datter testede jeg positiv i uge 3+4
nu ved jeg ikke hvad jeg skal tro??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

charlottekri

jeg ville tage til lægen og få taget en prøve... det er det eneste råd jeg kan give dig lige nu

Anmeld

30. april 2009

Fam. Munkholm

Jeg ville tage en test mere, eller tage til lægen..

Anmeld

30. april 2009

Mie A

Lyder som min historie med den sidste... og jeg var gravid! Jeg ville vente nogle dage og så teste igen.

Anmeld

30. april 2009

KarinaIda

Jeg ville teste igen, og så vente de 3 min eller også ville jeg ringe til lægen og få en tid til og blive tjekket

Anmeld

30. april 2009

Sweet1978

KarinaIda skriver:

Jeg ville teste igen, og så vente de 3 min eller også ville jeg ringe til lægen og få en tid til og blive tjekket

Enig

Anmeld

30. april 2009

MizzEva

Åhhh håber jo bar inderligt jeg ikke er gravid. Jeg kan bare ikke få nr. 3 nu. slet ikke. Har en fødselsdepression og det ville vælte det hele og har jo oss de sidste 2 måneder taget p-piller.
åhh hvor er jeg ked. tør ikke teste igen i frygt for at den er positiv

Anmeld

1. maj 2009

pernille_p87

Når testen har ligget mere end 10 min kan den godt lave en streg alligevel, så det kan godt være den bare har lavet en fejl. Men synes da bestemt du skal tage en ny. Hvis den så efter de 3 min er positiv kan du jo tage til lægen og snakke med hem/hende om at du ikk er klar til nummer 3.

Tager du ingen prævention? For det er jo ret vigtigt at beskytte sig life efter man har født, da der er en større risiko for at blive gravid.

Anmeld

1. maj 2009

DenStolteMor

Som de andre skriver, kan testen godt vise positiv, hvis der er gået længere end de 10 min der står på pakken.
Jeg testede positivt 3+2, så det kan godt lade sig gøre at teste positivt tidligt i graviditeten

Men held og lykke

Anmeld

1. maj 2009

Pia

Har fået afvide på apoteket at de fleste teste bliver positive efter 10 minuttter.
Så derfor må man aldirg aflæse svare senere end fem minutter efter.
Har selv testet falsk positiv 6 gange også selvom svaret blev aflæst inden fem minutter..
Så jeg har ikke den stor tiltro til g-teste..
Så tag til lægen.. Det er det eneste sikkere..

Kh Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.