Vælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. april 2009

cathrine&Oscar

Jeg har en søn Oscar på næsten 4 måneder og sundhedplejsken har sagt det var i orden jeg startede på vælling.
Oscar har sovet igennem i 1½ måned inden jeg startede vælling og nu vågner han to tre gange om natten, er det ikke lidt underligt.
Hvad tid giver i jeres barn vælling? Sker det samme for jer? Har nemlig hørt at de sover igennem når de får vælling til natten?!

Håber at høre fra jer

Med Venlig Hilsen

Cathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Diana...

Lucas bliver ammet, men får en nat flaske en gang i mellem, og det sover han langt fra i gennem af, når han bliver ammet vågner han 1-2 gange om natten og når han får en flaske kan han godt vågne 3 gange om natten.

Knus DIana

Anmeld

30. april 2009

Plysbjørnen

cathrine&Oscar skriver:

Jeg har en søn Oscar på næsten 4 måneder og sundhedplejsken har sagt det var i orden jeg startede på vælling.
Oscar har sovet igennem i 1½ måned inden jeg startede vælling og nu vågner han to tre gange om natten, er det ikke lidt underligt.
Hvad tid giver i jeres barn vælling? Sker det samme for jer? Har nemlig hørt at de sover igennem når de får vælling til natten?!

Håber at høre fra jer

Med Venlig Hilsen

Cathrine

Altså jeg vil sige at hvis han sov igennem inden du begyndte at give vælling, så stop dog med vællingen igen... For vælling giver man jo netop, for at få børn til at sove igennem...

Benjamin får ikke vælling, han får en alm. flaske kl 23 ca, og så sover han til kl 6 om morgenen... Han er 6 mdr men har sovet igennem siden han var 2. mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.