til jer med nitro city!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

OverTheRainbow

Hej!

Jeg har købt mig en nitro city, som jeg skal bruge sammen med duniduo'en så den kan fungerer som erstatning for barnevognen...

Altså jeg er ikke så teknisk seende, så tænkte i kunne hjælpe..

Tager jeg helt fejl hvis jeg tror den der "ben-dims" kan tages helt af så ligge-længden ikke bliver forkortet?

Håber i ved hva jeg mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Nea85

Smilo skriver:

Hej!

Jeg har købt mig en nitro city, som jeg skal bruge sammen med duniduo'en så den kan fungerer som erstatning for barnevognen...

Altså jeg er ikke så teknisk seende, så tænkte i kunne hjælpe..

Tager jeg helt fejl hvis jeg tror den der "ben-dims" kan tages helt af så ligge-længden ikke bliver forkortet?

Håber i ved hva jeg mener

Mener du den der sidder op omkring bøjlen og imellem benene? Den kan ikke tages helt af, men vi har lagt den ind under stoffet på sædet.. (Vi har godtnok en Cerox, men det er vist samme princip)

Anmeld

18. juni 2012

OverTheRainbow

Nea85 skriver:

Mener du den der sidder op omkring bøjlen og imellem benene? Den kan ikke tages helt af, men vi har lagt den ind under stoffet på sædet.. (Vi har godtnok en Cerox, men det er vist samme princip)

altså jeg mener selve bøjlen eller ben-sprederen ( hmm småklamt ordvalg)..? Den hårde del? Kan den ikke godt skrues helt af?

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

altså jeg mener selve bøjlen eller ben-sprederen ( hmm småklamt ordvalg)..? Den hårde del? Kan den ikke godt skrues helt af?

JA bøjlen over klapvognen der hvor den ben dims hæftes fast ved... JA den kan skrues af... det har vi gjort i vinter så han sag bedre i køreposen.

Anmeld

18. juni 2012

Nea85

Smilo skriver:

Som en anden også skrev - ja, den kan godt skrues af Den kan så vidt jeg husker godt virke lidt stram at få af, når skruerne er løse

Anmeld

18. juni 2012

OverTheRainbow

Nea85 skriver:

Som en anden også skrev - ja, den kan godt skrues af Den kan så vidt jeg husker godt virke lidt stram at få af, når skruerne er løse

Tak... Godt baby.dk accepterer smådumme spørgsmål

Anmeld

18. juni 2012

OverTheRainbow

MorDk skriver:

JA bøjlen over klapvognen der hvor den ben dims hæftes fast ved... JA den kan skrues af... det har vi gjort i vinter så han sag bedre i køreposen.

SUPER! Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.