hvornår begynder man ca at kunne se det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Anonym trådstarter

er lidt nysgerrig eftersom jeg har fået mange forskellige svar, men hvornår begynder man ca at kunne se man er gravid???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Mother-love

Det er meget forskelligt. Man kunne se jeg var gravid ikke oppustet eller en der bare så fed ud da jeg var omkring uge 12-15. Jeg havde en bule allerede da jeg var uge 8. Men man skulle vide jeg var gravid for at jeg ikke bare så lidt småfed ud hehehe.
Men som sagt det er meget forskelligt. Nogen går frem til uge20 og der kan man næsten ikke se det endnu.

Anmeld

18. juni 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

er lidt nysgerrig eftersom jeg har fået mange forskellige svar, men hvornår begynder man ca at kunne se man er gravid???

ved mig er det omkring uge 22+ 

Anmeld

18. juni 2012

Kamulla

jeg begyndte først at vokse efter 20+ og var 28 uger henne før den første sagde tillykke med maven ;-)

det er helt forskelligt.. nogle kan man se det på allerede ved 12. uge

Anmeld

18. juni 2012

Camilla30

michelledam skriver:

Det er meget forskelligt. Man kunne se jeg var gravid ikke oppustet eller en der bare så fed ud da jeg var omkring uge 12-15. Jeg havde en bule allerede da jeg var uge 8. Men man skulle vide jeg var gravid for at jeg ikke bare så lidt småfed ud hehehe.
Men som sagt det er meget forskelligt. Nogen går frem til uge20 og der kan man næsten ikke se det endnu.

Faktisk nøjagtig det samme for mig, er i dag 14+0 og er netop ved at pakke det mindste af mit almindelige tøj væk, folk som ikke vidste at jeg er gravid er begyndt at kommentere det indenfor de seneste 14 dage, jeg har selv kunne se det siden uge 8 Dog føler jeg stadig jeg ser lidt fed ud og  glæder mig til der kommer endnu mere runding på maven.

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Det ER meget forskelligt fra kvinde til kvinde.

1. gange kunne man se det da jeg var i uge 10

2. gang kunne man se det allerede i uge 7

Anmeld

18. juni 2012

Mother-love

Camilla30 skriver:

Faktisk nøjagtig det samme for mig, er i dag 14+0 og er netop ved at pakke det mindste af mit almindelige tøj væk, folk som ikke vidste at jeg er gravid er begyndt at kommentere det indenfor de seneste 14 dage, jeg har selv kunne se det siden uge 8 Dog føler jeg stadig jeg ser lidt fed ud og  glæder mig til der kommer endnu mere runding på maven.

Jeg fik de første graviditets bukser da jeg var i uge 10 og der havde jeg ikke kunnet passe mine jeans i to uger hehe

Anmeld

18. juni 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Puha, det er meget forskelligt! Første gang tog vi det første mavebillede da jeg var 19+0, der kunne man tydeligt se en gravid mave

Anden gang gik det stærkt... jeg kunne ikke skjule det mere fra uge 8+, så det første mavebillede blev taget da jeg var 9+0 

Og denne gang er jeg endnu kun 5+1, men jeg synes allerede, at min mave har ændret lidt form. Dog ikke en tydelig gravid mave!! Jeg håber godt nok, at jeg kan skjule det 3 uger endnu, så går jeg på ferie i 5 uger, og så er jeg i uge 14, når jeg kommer tilbage. Så jeg

Mvh Carina

/ Taco78 

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg er i uge 7 og syntes nemlig allerede man kan se det kan i hvertfald mærke det på mine bukser

Anmeld

19. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

jeg er 23+4 idag og første gangs gravid og det er først her de sidste 3 uger man har kunne se det en smugle på mig..

går jeg i mine almindelige trøjer kan man ikke se om det er en baby mave eller en lille delle jeg har på maven..

men ja du får forskellige svar da det er meget forskelligt fra person til person, ens krops bygning, om man har været gravid før osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.