Spørgsmål om Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Tona

Hej tøser

Er der nogle af jer der ved hvordan jeg sletter indholdet på min profil. Altså jeg mener ikke slette selve profilen og jeg mener heller ikke slette mine profil oplysninger. Jeg mener slette det jeg har skrevet altså statusopdateringer osv. Er det muligt at gøre det på en gang eller skal jeg vitterligt sidde og slette det manuelt en efter en. Har været på FB i nogle år efterhånden så det ville jo blive helt uoverskueligt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

wamse

Amandas-mor skriver:

Hej tøser

Er der nogle af jer der ved hvordan jeg sletter indholdet på min profil. Altså jeg mener ikke slette selve profilen og jeg mener heller ikke slette mine profil oplysninger. Jeg mener slette det jeg har skrevet altså statusopdateringer osv. Er det muligt at gøre det på en gang eller skal jeg vitterligt sidde og slette det manuelt en efter en. Har været på FB i nogle år efterhånden så det ville jo blive helt uoverskueligt  

Jeg er ret sikker på, at du skal slette dem individuelt

Anmeld

18. juni 2012

Solstrålebørn

Ud for statusser og billeder der holder du musen henover højre hjørne, så kommer der 2 bokse fra som er små.. Den ene er vidst en stjerne og den anden en blyant ting, klik på blyanten og der står så om du vil slette eller skjule... 

Anmeld

18. juni 2012

Rosengreen

Ved ikke om det hjælper. Men hvis du går ind i privatindstillinger, så er der en mulighed der hedder "begræns målgruppen for tidligere opslag" Prøv at kigge på den. Måske det virker 

Anmeld

18. juni 2012

Tona

Solstrålebørn skriver:

Ud for statusser og billeder der holder du musen henover højre hjørne, så kommer der 2 bokse fra som er små.. Den ene er vidst en stjerne og den anden en blyant ting, klik på blyanten og der står så om du vil slette eller skjule... 

Jo, men skal jeg slette dem alle individuelt? For på den måde der sletter jeg jo kun et af gangen gør jeg ikke?

Anmeld

18. juni 2012

Tona

Rosengreen skriver:

Ved ikke om det hjælper. Men hvis du går ind i privatindstillinger, så er der en mulighed der hedder "begræns målgruppen for tidligere opslag" Prøv at kigge på den. Måske det virker 

Det overvejer jeg også hvis jeg ikke kan få det andet til at virke, men ville bare helst have det hele slettet

Anmeld

18. juni 2012

Tona

wamse skriver:

Jeg er ret sikker på, at du skal slette dem individuelt

Nooooooo  

Anmeld

18. juni 2012

wamse

Amandas-mor skriver:

Nooooooo  

Jeg har lige prøvet på det, og jeg kan ihvertfald ikke finde, en måde hvorpå man kan det

Anmeld

18. juni 2012

Tona

wamse skriver:

Jeg har lige prøvet på det, og jeg kan ihvertfald ikke finde, en måde hvorpå man kan det

Nej det kan jeg heller ikke. Det er totalt belastende. Det er jo umuligt nærmest at sidde og slette flere års opslag manuelt en for en

Anmeld

18. juni 2012

Solstrålebørn

Amandas-mor skriver:

Jo, men skal jeg slette dem alle individuelt? For på den måde der sletter jeg jo kun et af gangen gør jeg ikke?

Ja der skal du slette dem enkelt vis, tror slet ikke man kan gøre så det hele ryger på en gang.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.