H&M baby afdeling - nu op i str 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

B&J

Janni. skriver:

Vildt, Silas bruger primært 92 nu. Troede Daniel var "større" hi hi 

nej han er kun en lille mand godt nok tynd og høj lige som sin far men det går ikke så stærkt her hjemme lige som sin far hihihihi men han er dog 197høj så mon ikke daniel nok skal få en pæn højte

men det der er træls er han passer en 80 i livet men 92 i bukser det er sku mega træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Janni.

B&J skriver:

nej han er kun en lille mand godt nok tynd og høj lige som sin far men det går ikke så stærkt her hjemme lige som sin far hihihihi men han er dog 197høj så mon ikke daniel nok skal få en pæn højte

men det der er træls er han passer en 80 i livet men 92 i bukser det er sku mega træls

Ja det er altså ikke nemt med de børn. Men jo tror da også Daniel får en meget pæn højde. 

Derimod Silas bliver en lille gut, jeg er 167 cm høj og min kæreste er et par cm lavere end mig.. 

Anmeld

18. juni 2012

Valle81

Hvor fedt

der er altid udsolgt i netbutik håber de ville lave bodyer til str 98

Anmeld

18. juni 2012

Mother-love

Mor til Liva skriver:

Hej

Ja til Jer som ikke ved det eller har fundet ud af det så er H&M så småt begyndt på at få deres Baby kollektion (som før kun gik til str 86) hjem op til str 92 - det gælder både alm kollektion, nattøj og basic som body

Åhhh dejligt. Synes det har været så svært at findenoget til isabella som er på vej op i 92. For mange str. I bukser især har været svært at finde hvor der er plads til en ble. Hun er jo kun 1 år. Så hun vil jo bruge ble lidt længe endnu.

Anmeld

18. juni 2012

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Hvor fedt

der er altid udsolgt i netbutik håber de ville lave bodyer til str 98

Så i hvertfald bodies i 92 i dag

Anmeld

18. juni 2012

Mor til L&S

michelledam skriver:

Åhhh dejligt. Synes det har været så svært at findenoget til isabella som er på vej op i 92. For mange str. I bukser især har været svært at finde hvor der er plads til en ble. Hun er jo kun 1 år. Så hun vil jo bruge ble lidt længe endnu.

Ja sys også det er skønt - min datter bruger 92, men sys tit bukser i str 92 fra pige afdelingen bliver for store og ellers kan jeg ikk rigtig lide dem - baby afdelingen er bedre

Anmeld

18. juni 2012

B&J

Janni. skriver:

Ja det er altså ikke nemt med de børn. Men jo tror da også Daniel får en meget pæn højde. 

Derimod Silas bliver en lille gut, jeg er 167 cm høj og min kæreste er et par cm lavere end mig.. 

men jeg tror nu kun på daniel bliver høj og ikke så lille som mig jeg er kun en mini 159høj hihihhi

Anmeld

18. juni 2012

Nadia&Daniel

Mor til Liva skriver:

Hej

Ja til Jer som ikke ved det eller har fundet ud af det så er H&M så småt begyndt på at få deres Baby kollektion (som før kun gik til str 86) hjem op til str 92 - det gælder både alm kollektion, nattøj og basic som body

Ej super

Anmeld

18. juni 2012

Mor til L&S

Nadia&Daniel skriver:

Ej super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.