smerter øverst i maven:-( hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Moar2012

Ja jeg har smerter øverst i højre side af maven. Lægen har taget blodprøve og der er ikke. noget med min lever.
Men hvad kan det så være?? Smerterne bliver værre jo længere hen på dagen vi kommer og om aftenen er det uudholdeligt. Kan kun holde ud at ligge ned:-(ned
Nogen som ved hvad det kan være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

fairlady

luft i maven? Hjælper det at komme af med noget stort?

Anmeld

18. juni 2012

Musen5

Ville mene det kunne være blæsebetændelse..

De gange jeg har haft det under mine graviditeter har det gjort sindssygt ondt i den øverste del af maven

/mette

Anmeld

18. juni 2012

Line8700

fairlady skriver:

luft i maven? Hjælper det at komme af med noget stort?

Ja tænker det samme. Hvis du tager jerntabl. kan du jo godt være forstoppet? Men når vi snakket øverste del af maven, er det så under ribbenene? eller lidt længere nede?

Anmeld

18. juni 2012

livhemdrup

Moar2012 skriver:

Ja jeg har smerter øverst i højre side af maven. Lægen har taget blodprøve og der er ikke. noget med min lever.
Men hvad kan det så være?? Smerterne bliver værre jo længere hen på dagen vi kommer og om aftenen er det uudholdeligt. Kan kun holde ud at ligge ned:-(ned
Nogen som ved hvad det kan være??

mavesår??

Jeg har det også sådan der. Lidt ligesom det trykker øverst i maven/ ved ribene.

Mit skyldes mavesår.

Ved ik om det os er det hos dig. Men syns da lige du skal vænnne den med lægen for ja det gør S** ondt.

Anmeld

18. juni 2012

Moar2012

Jeg er ikke forstoppet:-)
Det er lige ved ribenene det gør ondt. Eller lige under. Der er et område på 5x5 cm hvor huden er følelses løs.
Det gør mega nas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.