pinligt - men blod bad fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Anonym trådstarter

hej tøsser. 

jeg var lige på toilettet, og skulle af det det store (undskyld sporget), der jeg skulle tørre mig, ser jeg at det er meget blod på papiret, er i uge 6-0, og blev mega bange, men kunne så se det kom bag fra. jeg få hurtig fat til mit lægehus, og jeg fik af vide at det kunne man som gravid, men at jeg skulle ringe i morgen tidlig når der er læge tid.. vil nu sige jeg stadig er lidt bange, men har jo så heller ikke haft nogle smerter i mavsen, nogle der har prøvet dette ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

hej tøsser. 

jeg var lige på toilettet, og skulle af det det store (undskyld sporget), der jeg skulle tørre mig, ser jeg at det er meget blod på papiret, er i uge 6-0, og blev mega bange, men kunne så se det kom bag fra. jeg få hurtig fat til mit lægehus, og jeg fik af vide at det kunne man som gravid, men at jeg skulle ringe i morgen tidlig når der er læge tid.. vil nu sige jeg stadig er lidt bange, men har jo så heller ikke haft nogle smerter i mavsen, nogle der har prøvet dette ???

Du har sikkert bare fået en rift i endetarmen da du pressede

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

ja jeg håber ikke der er sket noget med fosteret. sekritæren snakke om at gravide kunne nemt få hemorider, tænkte bare, at øv så er de dæleme kommet tidlig hos mig. 

Anmeld

18. juni 2012

fairlady

...eller en hæmoride, der er ganske ufarlig.

Anmeld

18. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

ja jeg håber ikke der er sket noget med fosteret. sekritæren snakke om at gravide kunne nemt få hemorider, tænkte bare, at øv så er de dæleme kommet tidlig hos mig. 

Sku lige til at sige at det nok er en hæmoride

Anmeld

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mutti2B skriver:

Du har sikkert bare fået en rift i endetarmen da du pressede

Lige det jeg sku til at skrive! Eller måske du har fået en lille hæmoride?? Vh stine

Anmeld

18. juni 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Hvis det kommer bagfra har det ikke noget med fosteret at gøre . Tror helt sikkert at det bare er en rift eller som de andre skriver hæmoride . Velkommen til graviditetens glæder

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

puhaa tak for de berolige ord, for nej hvor bliver man bange når man ser blod, men er meget sikker på det kom bag fra, så håber bare det er en hæmoride, selvom jeg ikke synes jeg har kløe.  

er glad for at høre at det ikke skade fosteret, så længe det er bag fra jeg bløder. 

ja velkommen til gravitetens glæder, det er heldigvis kun en af de føreste, så de andre må godt vente, sådan noget som kvalme og det hehe . 

men ringer nu til lægen i morgen, som jeg fik af vide jeg skulle. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.