Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datters øjne var helt sorte da hun blev født, og med tiden er de bare blevet lysere og lysere blå. Hun har de smukkeste blå øjne!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Det gad jeg egentlig også vide.. Rose havde ved fødslen helt mørkebrune øjne, og har det stadig (knap 8½ måned nu).. Håber det varer ved, for det er da bare den fineste og smukkeste farve
Det gad jeg egentlig også vide.. Rose havde ved fødslen helt mørkebrune øjne, og har det stadig (knap 8½ måned nu).. Håber det varer ved, for det er da bare den fineste og smukkeste farve
De er underligt... for jeg har altid hørt og har altid troet at ALLE børn blev født med blå øjne (mørkeblå næsten sorte kan forekomme) og så ændre farven sig over 1½års tid...
KarinaA skriver: lige et lille spørgsmål hvornår kan man være sikke på at ens barn har den "rigtige" øjnfarve ? hvornår skiftede jeres børns øjne farve til den de har nu ? min datter på ½ år har de samme lysseblå øjne som hun havde den dag hun blev født .. men det kan vel nå at ændre sig endnu ?? uddyb gerne
lige et lille spørgsmål
hvornår kan man være sikke på at ens barn har den "rigtige" øjnfarve ?
hvornår skiftede jeres børns øjne farve til den de har nu ?
min datter på ½ år har de samme lysseblå øjne som hun havde den dag hun blev født .. men det kan vel nå at ændre sig endnu ??
uddyb gerne
Min datter på 20 mrd har stadig de kønneste lyse blå øjne - det har hun haft siden hun blev født (efter moderen)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128