JM besøg 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Mor til L&S

Så er jeg kommet hjem fra JM og alt så fint ud, så ser ud som om jeg slipper for SF denne gang

Lillebror er dog ikke så stor igen.. Han blev vurderet til 2600-2700 gram. Det blev storesøster også vurderet til ved samme tid og hun vejede 2900 ved fødslen.

Går jeg til termin eller derover burde han komme op på de 3 kg

Han har hovedet ned af i bækkenet, men står ikke rigtig fast endnu, så der må vi se igen om 14 dage ved næste JM besøg hvis jeg når det

Ih, er spændt... Ved storesøster blev jeg jo indlagt og sat i gang, så det er jo helt nyt at gå herhjemme og at det forhåbentlig sker af sig selv denne gang

Kunne se på mine papirer ved Liva's fødsel at jeg vandet blev taget kl 8.
9.45 var jeg i aktiv fødsel
11.10 begyndte presseperioden
12.15 var hun født

Så har jo en hurtig fødsel bag mig, så JM bad mig være på dupperne

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Mor til L&S

18. juni 2012

GønskE

Min dreng blev skønnet til 2600-2700 her da jeg var 36+0, og på onsdag når jeg er 38+0, skal jeg afsted igen. Men tror heller iKke, at vores vejer mere end 2900-3300 ved fødsel, hvis jeg går til uge 40 eller over men jeg klager ikke, synes det en fin størrelse, vi er ikke så store selv bare han er sund og rask, så går det  

Anmeld

18. juni 2012

Mor til L&S

GønskE skriver:

Min dreng blev skønnet til 2600-2700 her da jeg var 36+0, og på onsdag når jeg er 38+0, skal jeg afsted igen. Men tror heller iKke, at vores vejer mere end 2900-3300 ved fødsel, hvis jeg går til uge 40 eller over men jeg klager ikke, synes det en fin størrelse, vi er ikke så store selv bare han er sund og rask, så går det  

Spændende hvad skønnet lyder på, på onsdag

3 kg er en fin str - Liva var så fin og lille da hun kom ud dagen efter termin.. En lille fin str på 2900

Det passer også mig fint nok... Nu er jeg bare spændt på hvornår han kommer

Meen mon ikk du først får din dreng i armene?!

Anmeld

18. juni 2012

GønskE

Mor til Liva skriver:

Spændende hvad skønnet lyder på, på onsdag

3 kg er en fin str - Liva var så fin og lille da hun kom ud dagen efter termin.. En lille fin str på 2900

Det passer også mig fint nok... Nu er jeg bare spændt på hvornår han kommer

Meen mon ikk du først får din dreng i armene?!

Ja jeg synes også det ville være en fin størrelse  

Hehe måske, man ved aldrig håber bare ikke jeg skal sættes igang, håber han selv sætter det igang. Og at han kommer i 39+_ , men nu må vi se, er så spændt! 

Anmeld

18. juni 2012

Mor til L&S

GønskE skriver:

Ja jeg synes også det ville være en fin størrelse  

Hehe måske, man ved aldrig håber bare ikke jeg skal sættes igang, håber han selv sætter det igang. Og at han kommer i 39+_ , men nu må vi se, er så spændt! 

Nej man ved aldrig

Jeg vil også gerne at han kommer af sig selv, men nu har jeg jo prøvet at blive sat i gang og har kun rigtig gode erfaringer med det... Så frygter det slet ikke, men kunne da være sjovt hvis han fandt vejen af sig selv om 3 uger ca

Anmeld

18. juni 2012

GønskE

Mor til Liva skriver:

Nej man ved aldrig

Jeg vil også gerne at han kommer af sig selv, men nu har jeg jo prøvet at blive sat i gang og har kun rigtig gode erfaringer med det... Så frygter det slet ikke, men kunne da være sjovt hvis han fandt vejen af sig selv om 3 uger ca

Det ville i hvert fald være rigtig skønt! :-) 

Anmeld

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt at alt ser fint ud og at du forhåbenlig også går fri for ssf!! Vh stine

Anmeld

18. juni 2012

Mor til L&S

StineW79 skriver:

Dejligt at alt ser fint ud og at du forhåbenlig også går fri for ssf!! Vh stine

Ja sådan som det ser ud nu, så ser det ud som om jeg slipper - så det er dejligt

Så det hele er anderledes denne gang...

Anmeld

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor til Liva skriver:

Ja sådan som det ser ud nu, så ser det ud som om jeg slipper - så det er dejligt

Så det hele er anderledes denne gang...

Uha ja kender jo alt for godt til det med " frygten " for om ssf kommer igen, hvornår sker det osv. Og bliver bare så lettet når alt bare går efter planen / over al forventning! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.