Hvor sover jeres børn henne om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Troldemommi

hun sover som regel ude på terressen i sin barnevogn, når det regner står hun i dåråbningen til vores skur, så får hun frisk luft og barnevognen forbliver tør :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

christinak

Månsson skriver:

Laura sov i liften i stuen indtil hun var knap en månede også kom hun ud i barnevognen.. Vi har aldrig listet rundt selv om hun sov men gjord det der sku gøres Lige nu ligger hun ude i barnevognen på teressen og regnen pisker ned på taget så jeg kan høre det bag den lukkede dør og hun sover videre

Tænker også han måske skal op i sin seng og sove om dagen han er lige blevet 2 måneder og sover maks 15 timer i døgnet

Anmeld

18. juni 2012

christinak

MorDk skriver:

Min søn går i vuggestue.... så han sover derover... MEN da han var hjemme ved mig der sov han i sin lift inde i stuen til han var omkring 3mdr. Derefter kom han ind og ligge i sin seng...

Tænker også han måske skal op i sin seng og sove om dagen han er lige blevet 2 måneder og sover maks 15 timer i døgnet

Anmeld

18. juni 2012

L&V

christinak skriver:

Er barnevognen ikke en mulighed??

Anmeld

18. juni 2012

christinak

HeidiØ skriver:

Vores søn har nærmest siden dag 1 sovet ude i barnevognen med alt slags vejr, self på overdækket terrasse... med babyalarm .. der er altså fin tryghed i sådan en. Det må bare være en hurdle du skal over.

Han faldt en sjælden gang i søvn i kravlegården, men vågner, som du selv siger, kort efter - og det er da også rimelig træls at gå på listefødder

Går nemlig på liste tær når han sover hernede og vil jo gerne have han får noget søvn

Anmeld

18. juni 2012

christinak

Månsson skriver:

Er barnevognen ikke en mulighed??

Er ikke særlig god til at ligge ham ud i barnevognen for så kan jeg ikke holde øje med ham hele tiden

Anmeld

18. juni 2012

HeidiØ

christinak skriver:

Går nemlig på liste tær når han sover hernede og vil jo gerne have han får noget søvn

Ja, self .. jeg synes du skal prøve at putte ham ude i barnevognen - han blir helt afhængig af det! Når han engang starter i institution er det jo også somregel der de putter deres børn

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Det gjorde vi også i starten og det er til at få PIP af. Det er faktisk vigtigt at De kan falde i sævn selvom man fx. snakker i normalt toneleje mm. og De kan høre de "huslige" ting man laver... det kan også give dem en tryghed.

Vi ved ihvertfald at vi ikke VIL gå på listefødder her med vores 2.barn.

Anmeld

18. juni 2012

L&V

christinak skriver:

Er ikke særlig god til at ligge ham ud i barnevognen for så kan jeg ikke holde øje med ham hele tiden

Der er ikke et vindue han kan stå uden for eller noget.. Det ku jo være han sov bedre og længder derude og før eller siden ska han vel lære det og det er bare nemmere jo mindre de er

Anmeld

18. juni 2012

christinak

Nea85 skriver:

Min datter har altid sovet i barnevognen på altanen. Babyalarmen er tændt, og hvis vejret er til det, står døren åben
Hvor gammel er din søn?

Han er 2 måneder så jeg har virkelig svært ved at ligge ham et sted for jeg ikke kan holde øje med ham det meste af tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.