Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er et billed af min lille mave. Det er godt nok en lille aktiv pige inde hulen. Kan sletter ikke vente til hun ligger i mine arme Så det må godt snart blive den 25 August
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pige1984 skriver: Her er et billed af min lille mave. Det er godt nok en lille aktiv pige inde hulen. Kan sletter ikke vente til hun ligger i mine arme Så det må godt snart blive den 25 August
Fin mave
Det bliver bare så spændende at få de små bebser ud... jeg glæder mig også helt vildt...
Fiiiin mavse
Glæder mig også helt vildt. Så viser min kæreste mig billede af en af hans veninder der er præcis en uge længere hen. Hun er så indlagt fordi hendes baby gerne vil ud nu.. Uhh, så trak jeg lige utålmodigheden i land.. hehe..
Glæder mig til at følge jer her i den sidste tid og især til jeres fødselsberetninger.
nej hvor er maven fin
jeg er ikke helt utålmodig endnu.. der er lige et par ting der skal ske inden hun kommer ud... men om 3 uger er jeg med sikkerhed utålmodig
Super fin baby-hule
SÅ fin en mave!
Jeg har heller ikke nået utålmodigheds-punktet endnu. Faktisk har jeg ikke tid til baby før efter termin
Jeg skal have lov til at nyde den sidste tid hvor Mynte er eneste barn i huset Hun skal holde 5 ugers sommerferie sammen med mig, og glæder mig helt vidt til at hygge alene med hende. Kæresten tager først ferie i folængelse af hans barsel, så vi har rigtig mor-datter tid Min frygt er bare at jeg går i fødsel mens jeg er alene med hende Puha, godt med svigerforældrene tæt på!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128