videbæk telt udlejning, generelt godt, men men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.156 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Lone Jakobsen

vi har købt et total arrangement gennem videbæk telt udlejning. vi bestilte telt, service, stole og borde + 3 retters menu

pris. pr couvert: 310kr

vi bestilte pr. telefon, da de ikke har mail. hjemmesiden er ikke opdateret med priser, så prisen steg 50kr da vi ringede.

teltet kom som aftalt, vi fik hjælp til at stille det op. stole og borde var fine, og der var glas, tallerkner osv. til den aftalte mængde.

maden kom 1 time før aftalt, og var ikke i kølekasser. vi var blevet lovet levering kl. 17,15, men det kom kl. 16. efter samtale med slagteren blev der leveret kølekasser 30 min senere.

forret og hovedret var helt perfekt, mørt kød og masser af grønt og andet tilbehør.

desserten var 4 forskellige ting på en buffet. isen var krystalisseret, kagen var brændt på overfladen, men de 2 sidste ting var super gode.

da jeg I dag ringer for at "klage" nægter slagteren at give mig ret, og siger at han aldrig har lovet levering til det angivne tidspunkt. maden nægter han at der var noget galt med, da han selv havde stået for den

videbæk teltudlejning var heller ikke specielt tilfreds og nægter ligeledes at have lovet mig levering på det tidspunkt som vi havde bestilt det til.

alt det her ærger mig rigtigt meget, for skønt festen var rigtigt dejlig, efterlader den nu lidt af en dårlig smag i munden på mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Nettemor

Ej hvor trælst!

Næste gang skal du bede om at få en bekræftigelse pr post! Min far har haft telt udlejning og det gjorde han som regel altid. Også for at have sit på det tørre for så fik du et brev med det I havde aftalt og der stod samtidig reglerne om behandling af telt, opstilling osv.. Som kunden så skulle skrive under og sende tilbage. Den ene af dem der blev sendt altså.. Så slap han nemlig også for at kunder lavede om i sidste øjeblik. Og han havde den at måle efter..

Hvordan gik jeres fest ellers? Fik du lavet noget underholdning ?

Anmeld

19. juni 2012

Lone Jakobsen

Nettemor skriver:

Ej hvor trælst!

Næste gang skal du bede om at få en bekræftigelse pr post! Min far har haft telt udlejning og det gjorde han som regel altid. Også for at have sit på det tørre for så fik du et brev med det I havde aftalt og der stod samtidig reglerne om behandling af telt, opstilling osv.. Som kunden så skulle skrive under og sende tilbage. Den ene af dem der blev sendt altså.. Så slap han nemlig også for at kunder lavede om i sidste øjeblik. Og han havde den at måle efter..

Hvordan gik jeres fest ellers? Fik du lavet noget underholdning ?

jeg fik det faktisk præcist som du beskriver, med at man skal underskrive og sende retur. men der står intet tidspunkt på sedlen.... så det er desværre mit ord mod hendes

festen gik bare rigtigt godt desværre var der ikke rigtigt plads til den underholdning jeg havde planlagt, men mig og børnene havde skrevet en sjov sang til ham, og så fik han bare det smukkeste billede i gave fra os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.