vi har købt et total arrangement gennem videbæk telt udlejning. vi bestilte telt, service, stole og borde + 3 retters menu
pris. pr couvert: 310kr
vi bestilte pr. telefon, da de ikke har mail. hjemmesiden er ikke opdateret med priser, så prisen steg 50kr da vi ringede.
teltet kom som aftalt, vi fik hjælp til at stille det op. stole og borde var fine, og der var glas, tallerkner osv. til den aftalte mængde.
maden kom 1 time før aftalt, og var ikke i kølekasser. vi var blevet lovet levering kl. 17,15, men det kom kl. 16. efter samtale med slagteren blev der leveret kølekasser 30 min senere.
forret og hovedret var helt perfekt, mørt kød og masser af grønt og andet tilbehør.
desserten var 4 forskellige ting på en buffet. isen var krystalisseret, kagen var brændt på overfladen, men de 2 sidste ting var super gode.
da jeg I dag ringer for at "klage" nægter slagteren at give mig ret, og siger at han aldrig har lovet levering til det angivne tidspunkt. maden nægter han at der var noget galt med, da han selv havde stået for den 

videbæk teltudlejning var heller ikke specielt tilfreds og nægter ligeledes at have lovet mig levering på det tidspunkt som vi havde bestilt det til.
alt det her ærger mig rigtigt meget, for skønt festen var rigtigt dejlig, efterlader den nu lidt af en dårlig smag i munden på mig. 
Anmeld