erfarringer med tidlig bud på køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Anonym trådstarter

har været til endnu scanning (er i 13 uge) og af ren nysgerrighed spurgte jeg til kønnet. Hun kunne ikke sige noget med sikkerhed, men hun ville mene det er en dreng. Har nogen prøvet af få et bud på kønnet så tidligt hvor det passede? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

twinny

Min scanningsdame var rimelig sikker i sin sag. Det var til NF scanning.

Hun mente vi skulle have drenge. Og det fik vi.  

Men hun sagde at vi ikke skulle gå ud og købe et blåt baby værelse, før vi havde været til nogle flere scanninger. Men der var stadigvæk tapper.

Men man skal lige passe på, da begge køn har tapper så tidligt. Det er noget med vinklen på tappen, hvor man kan se om det er dreng eller pige.

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Min scanningsdame var rimelig sikker i sin sag. Det var til NF scanning.

Hun mente vi skulle have drenge. Og det fik vi.  

Men hun sagde at vi ikke skulle gå ud og købe et blåt baby værelse, før vi havde været til nogle flere scanninger. Men der var stadigvæk tapper.

Men man skal lige passe på, da begge køn har tapper så tidligt. Det er noget med vinklen på tappen, hvor man kan se om det er dreng eller pige.

ja hun snakkede nemlig også om vinklen. Hos drenge er den lidt skrå, hvor den hos piger er vandret. og den var så skrå idag. kunne selv intet se, og hun var som sagt ikke sikker på noget som helst. Synes bare det er lidt sjovt hvis det viser sig at det er rigtig nok. ved du hvornår man med sikkerhed kan se det til en scanning?

Anmeld

18. juni 2012

twinny

Anonym skriver:

ja hun snakkede nemlig også om vinklen. Hos drenge er den lidt skrå, hvor den hos piger er vandret. og den var så skrå idag. kunne selv intet se, og hun var som sagt ikke sikker på noget som helst. Synes bare det er lidt sjovt hvis det viser sig at det er rigtig nok. ved du hvornår man med sikkerhed kan se det til en scanning?

Jeg var til tidelig hjertescanning, da jeg var 14+. Der kunne scanningsdamen siger det med sikkerhed. Det var dog også overlægen.

Men mange klinikker siger 14+.

Anmeld

18. juni 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

har været til endnu scanning (er i 13 uge) og af ren nysgerrighed spurgte jeg til kønnet. Hun kunne ikke sige noget med sikkerhed, men hun ville mene det er en dreng. Har nogen prøvet af få et bud på kønnet så tidligt hvor det passede? 

Jeg fik kønnet at vide da jeg var 14+3 og til MD scanningen var det samme køn de så der også.. 

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Jeg var til tidelig hjertescanning, da jeg var 14+. Der kunne scanningsdamen siger det med sikkerhed. Det var dog også overlægen.

Men mange klinikker siger 14+.

okay ja så er der jo lige ca en uge endnu inden det kan se det med sikkerhed. jeg lå bare der på sengen og tænkte på om man ikke ville kunne se pungen også hvis det er en dreng? 

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Solstrålebørn skriver:

Jeg fik kønnet at vide da jeg var 14+3 og til MD scanningen var det samme køn de så der også.. 

åh det er spændende! Jeg er vildt utålmodig efter at vide det nu.

Anmeld

18. juni 2012

Mettefpigen

Jaa vi fik afvide til nr scanningen at det var en dreng og det passede :-)

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jaa vi fik afvide til nr scanningen at det var en dreng og det passede :-)

synes altså det er imponerende at man kan se det så tidligt. Hun sagde til mig at jeg ikke skulle gå ud og købe blåt endnu, men at det lignede en dreng. så jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal tro. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.