Eksamen er overstået, og vi går på ferie fra idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

An&Jo

Jeg bestod da, men heller ikke mere end lige..
Jeg gik totalt kold, så alt den forberedning jeg har lavet de sidste mange dage var fuldstændig væk, og jeg blev spurgt ind til hvem der arver hvem osv, hvilket jeg har terpet vildt hele weekenden, men jeg kunne ikke huske hvordan det hang sammen..

Århh jeg HADER eksamen, og det burde afskaffes..

Nu venter jeg kun på svar fra den skriftlige eksamen, men der går nok lige et par uger endnu desværre..
Så indtil videre så går vi på sommerferie, og består jeg så hedder det ferie helt indtil den 27 august..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jeg bestod da, men heller ikke mere end lige..
Jeg gik totalt kold, så alt den forberedning jeg har lavet de sidste mange dage var fuldstændig væk, og jeg blev spurgt ind til hvem der arver hvem osv, hvilket jeg har terpet vildt hele weekenden, men jeg kunne ikke huske hvordan det hang sammen..

Århh jeg HADER eksamen, og det burde afskaffes..

Nu venter jeg kun på svar fra den skriftlige eksamen, men der går nok lige et par uger endnu desværre..
Så indtil videre så går vi på sommerferie, og består jeg så hedder det ferie helt indtil den 27 august..

Ej hvor træls, at klappen gik ned.. Men godt at du bestod.. Det er da bedre end ikke at bestå 

Men dejligt du har ferie ..  

Anmeld

18. juni 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Ej hvor træls, at klappen gik ned.. Men godt at du bestod.. Det er da bedre end ikke at bestå 

Men dejligt du har ferie ..  

Ja det er da altid bedre at bestå..

Er bare så skuffet, for lige præcis den her eksamen vidste jeg at jeg kunne score en god karakter i, for det er virkelig et fag jeg ved noget om.. Men sådan er det jo når klappen går ned..

Synes nu heller ikke min underviser var særlig sød, hun spurgte ind til noget, hvor jeg efter lidt tid endte med at sige jeg ikke kunne huske det, og så blev hun ved med at spørge til det.. :/

Anmeld

18. juni 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Ja det er da altid bedre at bestå..

Er bare så skuffet, for lige præcis den her eksamen vidste jeg at jeg kunne score en god karakter i, for det er virkelig et fag jeg ved noget om.. Men sådan er det jo når klappen går ned..

Synes nu heller ikke min underviser var særlig sød, hun spurgte ind til noget, hvor jeg efter lidt tid endte med at sige jeg ikke kunne huske det, og så blev hun ved med at spørge til det.. :/

ej så er det da også bare mega træls.. Det syntes jeg heller ikke hun kan være bekendt.. !!! Sådan har mine lærere aldrig gjort.. Det gør det jo kun værre for en.. Så handler det da netop om at få trukket en op igen.. Hun er da en torsk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.