uønsket hårvækst under hagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.906 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. april 2009

Anonym trådstarter

Jeg har LYSE BLØDE hår under hagen, men nogle af dem begynder altså at blive rigtig lange Jeg overvejer at barbere dem af, men kommer der så ikke bare stive og måske sorte hår ud?? Nogen der kender til det og ved hvad man evt. kan gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

bette

du må endelig ikke barbere det.. for så får du bare skæg..
men pluk dem med en pinsæt.... tror det ville være bedre..

Anmeld

29. april 2009

Pia.

Du skal IKKE barbere dem af - det bliver meget værre.... Du skal hvis du kan fjerne dem med en pincet eller måske lidt varm voks... Har ikke selv prøvet det, men jeg er sikker på du ved hvor hurtigt og hvor meget hår der kommet hvis du evt. fjerner det andre steder på kroppen... så det er helt sikkert det samme i ansigtet....

Anmeld

29. april 2009

Pia.

bette skriver:

du må endelig ikke barbere det.. for så får du bare skæg..
men pluk dem med en pinsæt.... tror det ville være bedre..

Det var vi vist enige om ....

Anmeld

29. april 2009

saxa

Hey..
Min mor er kosmetolog - og har hørt hende snakke med andre om netop dette problem. Hun siger altså at det bedste er at tage dem med pincet - for de kan nemlig godt blive stive/skægstubbe-agtige og mørkere.. Nøjagtigt som de bliver på benene efter nogle dage..
Held og lykke med det..

Anmeld

29. april 2009

saxa

PiaR skriver:

Det var vi vist enige om ....

Hov.. Ja nu er der tre af de samme råd.. hehe..

Anmeld

29. april 2009

Pia.

saxi skriver:

Hov.. Ja nu er der tre af de samme råd.. hehe..

He He vi er nogle kloge kvinder....

Anmeld

29. april 2009

saxa

PiaR skriver:

He He vi er nogle kloge kvinder....

JepzZ. Har vi nogensinde fået skyld for andet??

Anmeld

29. april 2009

Anonym trådstarter

Det er bare super at I er kloge piger
Og jo ved jo godt hvad det er der sker hvis jeg barber, men seriøst så er der så mange hår at jeg kunne stå i flere timer foran spejlet med en pincet og så meget går jeg ikke op i mit udseende, men måske jeg skkulle opsøge en kosmetolog og få hjælp for selvom jeg ikke går op i mit udseende -sådan helt vildt, så irritere det mig stadig.

Men tak for hurtig svar

Anmeld

29. april 2009

Pia.

Anonym skriver:

Det er bare super at I er kloge piger
Og jo ved jo godt hvad det er der sker hvis jeg barber, men seriøst så er der så mange hår at jeg kunne stå i flere timer foran spejlet med en pincet og så meget går jeg ikke op i mit udseende, men måske jeg skkulle opsøge en kosmetolog og få hjælp for selvom jeg ikke går op i mit udseende -sådan helt vildt, så irritere det mig stadig.

Men tak for hurtig svar

Forstår altså godt det irritere dig... kunne du ikke fjerne dem med voks, det er da hurtigt og effektivt... Håber du finder en løsning, men tror altså du bliver ked af at barbere dem væk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.