Anton har helt siden han blev født sovet helt ekseptionelt om natten ! i starten puttede vi han med 22-23 tiden og så sov han til kl. 05 fik mad og videre til kl. 07 ca. Så flyttede vi hans sengetid til kl. 20 og så begyndte han at vågne kl. 02:30 ca, og sov så videre til kl. 07 igen. Så var der en periode på 2-3 uger hvor han vågnede 2 gange om natten, jeg tolkede det til at han måske var mere sulten, og vi begyndte at give grød, og nu sover han HVER nat fra kl. 20-05 og igen til kl. 7. Han er kun vågen den tid det tager at amme ham, lige så snart ham rammer hans seng sover han igen! Om dagen har han været ret svært at få til at sove, men sov gode lange lure når han var faldet i søvn. Det har været træls at det skal tage en time eller mere at få ham til at sove om dagen, så jeg prøvede og putte ham i hans seng, hvor han ellers kun sover om natten, og BUM så sov han

Tror i det kan ødelægge hans super gode rytme ? måske han tror han skal sove til nat, og ligger sig derfor til at sove med det samme ? Jeg vil virkelig ikke ødelægge den gode natterytme ! Puuuh det blev langt ! Håber i kan komme med jeres egne erfaringer ! Måske det kan hjælpe !
Anmeld