(juni) Jeg er blevet indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. april 2009

GryDia

Jeg er blevet indlagt til observation/aflastning

Det hele startede igår hvor jeg konstant havde plukveer, tænkte ikke yderligere over det og lod det bare være.

Idag har jeg været hjemme hos min far en tur, og begyndte pludselig at bløde. Tænkte at det nok bare er den polyp jeg har der blødte, men det blev ved og blev kraftigere. Ringede så til FG og blev bedt om at komme.

Fik så kørt en kurve der så fin ud, lillebror har det fint
Kom så ind for at gå en gynækologisk undersøgelse, som bare gjorde vildt ondt. Bagefter blev jeg scannet indvendigt og de kunne konstatere at min den der hals er blevet lidt kort og er begyndt at gabe indvendigt..

Så nu skal jeg ligge her, ligger på barselgangen, på en stue alene.
M har været her med nogle ting og min computer, havde allermest lyst til at tage med ham hjem, men han fik overtalt mig til at blive.

Det er utroligt hvor meget man savner dem derhjemme.

Må indrømme at jeg er lidt bange, har stadig meget kraftige og konstante plukveer + jeg har vildt ondt i lænden og skal tisse konstant.

Håber lillebror vælger at blive derinde lidt endnu, er trods alt kun i uge 32+4.. Men godt at vi er klar, hvis han skulle komme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Stumpen

Det er hårdt at være indlagt, jeg vil også hellere være derhjemme, men for babys skyld, så bliv og slap af.. Fordriv tiden med at se noget Paradise Hotel på nettet eller andet intetsigende tv

Hvilke konsekvenser kan der være ved at føde på nuværende tidspunkt? Udover at jeg kan se at det bliver en lille baby der kommer ud til jer..

Forhold dig nu i ro...

Anmeld

30. april 2009

SaNiNa

puha ved lige nøjagtig vordan du har det... var en tur på syghuset i weekenden... men kan trøste sig med at hvis du går i fødsel nu, så sker der ikke noget ved det... din lille søn er klar og lungerne skulle være store nok til at udvide sig så han selv kan trække vejret...

Tag du de dag de vil tilbyde dig og slap af for jeg er kommet alt for tidlig hjem igen, da jeg på ingen måder slapper af her hjemme der er hele tiden noget der kan laves...

Håber du har fået det bedre og at plukverne ikke er bleve til ver...

Anmeld

30. april 2009

vanessa

håber da han bliver noget tid endnu i mave.....
tanker og på at det vil gå dig godt.

Anmeld

30. april 2009

Stumpen

Hvordan går det med dig og baby??

Anmeld

2. maj 2009

GryDia

Vi er kommet hjem igen, og han er stadig inde i varmen.

Er først idag stoppet med at bløde, men håber det er et godt tegn.
Skal på fødegangen på mandag og undersøges.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.