Mærke linje på maven, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej alle herinde. 

Jeg skriver anonym, da folk ikk ved jeg er gravid i nu og kender flere der er på denne side. 

Hvornår begynde man at kunne se den mørke linje på jeres mave ?? Jeg er ikk særlig langt henne, min mave er godt nok oppustet om aften. Men her imorges der jeg have været i bad, kunne jeg lige ane denne mærke linje på maven, og tænkte det kunne ikk passe så tidlig. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer andre hvornår i begynde og ane det ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

Hej alle herinde. 

Jeg skriver anonym, da folk ikk ved jeg er gravid i nu og kender flere der er på denne side. 

Hvornår begynde man at kunne se den mørke linje på jeres mave ?? Jeg er ikk særlig langt henne, min mave er godt nok oppustet om aften. Men her imorges der jeg have været i bad, kunne jeg lige ane denne mærke linje på maven, og tænkte det kunne ikk passe så tidlig. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer andre hvornår i begynde og ane det ?? 

Mener jeg opdagede den omkring uge 12.. Dengang var det bare en linje af hår, lidt flere end der plejde at være... Ved faktisk ikke helt hvornår jeg begyndte at kunne se den mørke linje, men det har nok været et sted mellem uge 15 og 20 tror jeg... Det var kun under navlen, senere kom den så over navlen også...

Anmeld

18. juni 2012

Giraffen

det er meget forskelligt og ved nogle dukker en aldrig op

Jeg kunne først se min efter fødslen fordi den var så utydelig

Anmeld

18. juni 2012

mortilnoahogmelina

Jeg har aldrig haft den ..

Men har hørt det er meget individuelt hvornår man får den ..
Hvor langt er du henne ?+

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved det ikk præcis. Men omkring uge 5+6 eller lidt længere. Synes bare det er lidt mærkelig, hvis det er den. Tænker om den mon altid har været det men bare ikk tænkt over det, men det er første gang jeg er gravid 

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Den er ikke tydelig, men kan ane den og den er ikk helt op til navlen. Måske mig der er skør 

Anmeld

18. juni 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle herinde. 

Stregen fremkaldes af graviditetshormoner, der øger produktionen af pigmentet melanin, men hvorfor denne farvning sker i en lodret linje vides ikke. Linea nigra opstår normalt omkring andet trimester og forsvinder oftest et par måneder efter fødslen.

Anmeld

18. juni 2012

Kay

jeg er 32+6 og har ik fået den endnu... har hørt det ik er alle der får den... så måske får jeg den aldrig... men det gør mig nu ik så meget...

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg må bare se om den bliver tydeligere ellers er det måske bare noget jeg altid har haft uden af tænke over det. Men tak for jerés svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.