Billeder af maven 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Vinker

Har lige taget lidt billeder af maven her til morgen. Synes godt nok den er ved at være stor!

Kunne ikke lige vælge hvilke billeder jeg skulle lægge ind så I får lige lidt mange, sorry....

2. graviditet - venter en dreng

Og vægten siger vidst +10 kilo, puha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

VNB

SMUK mave!!!! 

Anmeld

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Flot mave og lidt vildt at din navle allerede er " poppet "  Vh stine

Anmeld

18. juni 2012

Vinker

StineW79 skriver:

Flot mave og lidt vildt at din navle allerede er " poppet "  Vh stine

Tak

Synes du det er tideligt med navlen? Troede det var meget normalt nu eftersom livmoderen er vokset over højden af navlen? Kender i hvertfald flere hvor den er poppet for et par uger siden. Men mon ikke det er forskelligt? Min kan så ikke rigtigt poppe ud. Den kan en smule foroven og så laver den ligesom et smørhul nedenunder. Ser skørt ud. Og så pynter det knapt så meget med aret fra navlepircingen

Anmeld

18. juni 2012

Vinker

VNB skriver:

SMUK mave!!!! 

Åååh tak

Anmeld

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Vinker skriver:

Tak

Synes du det er tideligt med navlen? Troede det var meget normalt nu eftersom livmoderen er vokset over højden af navlen? Kender i hvertfald flere hvor den er poppet for et par uger siden. Men mon ikke det er forskelligt? Min kan så ikke rigtigt poppe ud. Den kan en smule foroven og så laver den ligesom et smørhul nedenunder. Ser skørt ud. Og så pynter det knapt så meget med aret fra navlepircingen

Ja det er nok meget forskelligt fra mave til mave. Sidst der fødte jeg i uge 34 og der var min navle ik poppet, og nu er jeg i uge 38 i morgen og den er stadig ik poppet. Så er faktisk lidt misundelig!! Vh stine

Anmeld

22. juni 2012

ønskebørn74

Vinker skriver:

Har lige taget lidt billeder af maven her til morgen. Synes godt nok den er ved at være stor!

Kunne ikke lige vælge hvilke billeder jeg skulle lægge ind så I får lige lidt mange, sorry....

2. graviditet - venter en dreng

Og vægten siger vidst +10 kilo, puha

HVOR ER DU BARE OGSÅ SMUK I DENNE GRAVIDITET!!!

Anmeld

22. juni 2012

MorDk

FLOOT!

Jeg er 28+1 idag

Anmeld

22. juni 2012

Nessie

Flot mave

Anmeld

22. juni 2012

Rosengreen

Rigtig flot mave!!   Den sidder jo rigtig godt, dér lige midt på maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.